در حال بارگیری...
۲۵ تیر

 چگونه یک شغل کوچک می تواند به بهترین شکل ممکن از فضای مجازی استفاده کند؟

 چگونه یک شغل کوچک می تواند به بهترین شکل ممکن از فضای مجازی استفاده کند؟Reviewed by سید حسین موسوی on Jul 16Rating:

کسب و کار های کوچک از فضای مجازی فرار نکنید!!

 

به عنوان یک نفر که شغل کوچکی در اختیار دارد تصمیم گیری در باره این که وقتش را کجا و چگونه بگذراند می تواند کمی سخت باشد. مخصوصا وقتی که زمان برای شما مانن پول ارزش مند است. تکنولوژی می تواند بازاریابی و خدمات مشتریا را آسان تر کند اما نیاز به زمان بیشتری هم دارد. مشتریان انتظار دارند بیست و چهار ساعته در هفت روز هفته بتوانند از تکنولوژی برای خرید استفاده کنند و صاحبان شغل ها هم می خواهند از تک تک شانس ها ی خود استفاده کنند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.

شما می توانید مقاله روش نوین “اینفومرشیال” برای کسب و کارهای کوچک در سایت باشگاه خبرنگاران جوان مطالعه کنید.

وقتی که شانس های بیش از اندازه برای بازاریابان در فضای مجازی ایجاد شد آنها این احساس را داشتند که همیشه باید آنلاین باشند و یک فشار نامرئی را احساس می کردند ولی این کار برای راندن شغل خود به سمت موفقیت ضروری نیست و می توانید از روش های موثر تری استفاده کنید. این جا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چه مقدار زمانی را باید در فضای مجازی مثل فیس بوک و گوگل و توییتر و ….. بگذرانید.

 

هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی آید.

هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی آید
هیچ موفقیتی یک شبه به دست نمی آید

موفقیت در فضای مجازی نیازمند تلاش و زمان است. اگر فکر می کنید که می توانید با چند ماه پست گذاشتن در توییتر می توانید موفق شوید وقتی که حقیقت را ببینید شوکه خواهید شد. در حقیقت پیش بینی میزان موفقیت شما کمی سخت است.برای مثال اگر در میزان فروش خود افزایشی را می بینید باید بدانید که این یک نشانه از موفقیت است. اما اگر فقط هیجان و تصویر های مثبت از کار خود در فضای مجازی می بینید باید بدانید که این ها نشانه هایی از موفقیت در آینده هستند و نباید نادیده گرفته شوند. وقتی که تصمیم به اختصاص دادن زمان برای تبلیغات در فضای مجازی کردید این نکته را هم در ذهن داشته باشید.

 

برگشت به سرمایه گذاری چیست؟

بازگشت سرمایه در کسب و کار های کوچک
بازگشت سرمایه در کسب و کار های کوچک

برای هر کاری که یک صاحب شغل در فضای مجازی انجام می دهد یک واکنش هم وجود دارد.ممکن است کسب و کار های کوچک از فضای مجازی برای بهتر کردن نام خود و یا افزایش فروش یا آماده کردن مشتریان و چیز هایی از این قبیل استفاده کنند. اما بدون محاسبه در چیزی که قرار است به ازای زمانی که اختصاص می دهید به شما برسد نخواهید فهمید که تلاش های شما حاصلی را در بر خواهد داشت یا نه.

وقتی که کمپین خود در فضای مجازی را ساختید مطمئن شوید که برای آن هدف هایی را قرار داده اید و سیستمی برای رسیدن به این هدف ها در نظر دارید. محاسبه کردن هدف ها در رسیدن به موفقیت به شما کمک می کند تا بفهمید که زمان در فضای مجازی چقدر اهمیت دارد.

 

شاید مردم از محصولات و خدمات شما استقبال کنند و حتی فیس بوک یا توییتر شما را هم دیبال کنند. اما این به این معنا نیست که آنها می خواهند حساب های مجازی خود را پر از پیام های تبلیغاتی شما ببینند. به برقراری ارتباط با مشتریانی که به شما بازخورد می دهند اهمیت دهید و مراقب رفتار خود باشید. اگر می بینید که بازخورد های شما کم می شود بدانید که شاید دیگر پیام های شما جذابیتی ندارند یا بیش از اندازه در فضای مجازی فعال هستید و باید کمی این فعالیت را کاهش دهید. ( کسب و کار های کوچک )

 

آیا بخش های دیگر شغل شما به مشکل خورده اند؟

فضای مجازی باید در فروش کلی شما تاثیر داشته باشد. نباید این طور باشد که شما همه زمان خود را صرف فضای مجازی کنید و از دیگر بخش ها فراموش کنید. به بقیه بخش ها هم توجه داشته باشید تا مطمئن شوید که چیز های مهم را جا نیانداخته اید.

 

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

دیدگاه خود را بنویسید