در حال بارگیری...
3 راه موفقیت آمیز برای تقویت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی
۱۷ مرداد

3 راه موفقیت آمیز برای تقویت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی

3 راه موفقیت آمیز برای تقویت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعیReviewed by محسن کفاش on Aug 8Rating: 5.03 راه موفقیت آمیز برای تقویت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی

3 راه موفقیت آمیز برای تقویت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی

آیا به دنبال تقویت کسب و کار در شبکه های اجتماعی خود هستید ؟

آیا به دنبال این هستید که بتوانید برند خود در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهید ؟

 در عجب هستید که بقیه ی صاحبان کسب و کار چه اقدامی برای تقویت کسب و کار در شبکه های اجتماعی خود انجام داده اند ؟

این موضوع را در نظر داشته باشید که بهتر است با پست های مورد نظر بر روی برند خود تمرکز کنید و جلوه نمایید و اقدامی که نمایان گر تبلیغ بیشاز حد هستند دوری کنید.

در این مقاله، به سه روش موثر پی خواهید برد که چطور می توانید کسب و کار خود را شبکه های اجتماعی تقویت نمایید و چگونه باید برند خود را در معرض دید دیگران قرار دهیم.

به اینفلوئنسر ها برای کسب و کار در شبکه های اجتماعی روی بیاندازید
به اینفلوئنسر ها برای کسب و کار در شبکه های اجتماعی روی بیاندازید

1.به اینفلوئنسر هایی روی بیاندازید که از برند شما حمایت می کردند.

اصلا به کلی محتوای برند شده چه مشکلاتی دارد ؟

خیلی از محتوا های برند شده، نام برند خود را در لایه ی نازکی اطلاعات و یا سرگرمی تبلیغ می نمایند که امری بسیار اشتباه در تقویت کسب و کار در شبکه های اجتماعی می باشد.

 شما فرق کنید و به دنبال تبلیغات باشید. به عبارت دیگر محتویات بیانگر خدمت به خود می باشد و مخاطبین شما نیز این را می دانند.

راه حل این امر این است که، برا تبلیغات، محتوا را شما ایجاد ننمایید بلکه این کار را بسپاری به افراد اینفلوئنسر. (اینفلوئسر ها افرادی هستند که از تعداد فالوو های بالایی بهره مند هستند و دارای قدرت تبلیغات بسیار بالایی هستند)

اما متاسفانه اینجاست که اصلاحیت ها باعث درد سر خواهند شد. اینفلوئنسر مارکتینگ از بهترین قدیمی ترین روش های بازاریابی می باشد که برای شما روابط محکم، ارزشی بالا و مشتریان بیشتر در زمان بسیار کمتر به دست می آورید.

هنگامی که حرف از بازاریابی محتوای برند شده مخصوص خود شما می شود، اینفلوئنسر ها بهترین روش برای در معرض دید قرار دادن محصولات شما می باشد.

 و حالا اولین قدم برای اینفلوئنسر مارکتینگ: محصولات و یا خدمات خود را در دست کسی قرار دهید که مردم و یا مخاطبین شما به آن اعتماد دارند و ذهنیت خوبی از این فرد در ذهن خود دارند.

قدم دوم : از فرد که در نظر گرفته اید و به عنوان اینفلوئنسر خود قرار دادید درخواست نمایید که برای محصولات شما محتوایی تبلیغاتی تولید نمایید.

قدم سوم : محتوای این فرد را در سکو ی اجتماعی خود نیز به اشتراک بگذارید.

برای انتخاب اینفلوئنسر ها سعی فردی را انتخاب نمایید که به خدمات و یا محصولات شما علاقه مند هستند و افرادی که این اینفلوئنسر را دنبال می کنند نیز به مقداری فعال باشند که بتوانند پست های این فرد چک و بررسی نمایند.

سعی کنید با استفاده از ایمیل و ابزار ارتباطی دیگر با این افراد در ارتباط باشید و بهتر است که برای هر پستی که این افراد برای شما به اشتراک می گذارند برای آنها از محصولات خود نمونه ای بفرستید تا این افراد هم از آن استفاده نمایند و هم در شبکه های اجتماعی خود محصولات شما اشتراک بگذارند که بازاریابی شما بسیار کمک خواهد کرد.

برای_مردم_راهی_قرار_دهید_تا_به_شما بخندند
برای_مردم_راهی_قرار_دهید_تا_به_شما بخندند

2.برای مردم راهی قرار دهید تا به شما بخندند

اگر قرار است که شما محتوای برند شده ی خود را ایجاد نمایید بهتر است لز چیزی استفاده نمایید که اکثریت مردم را مجذوب خود می نماید و این ابزار چیزی نیست به جز: شوخ طبعی

این به این معنا نیست که محتوایی مسخره تولید نمایید تا بازدید کنندگان و یا حتی مخاطبین شما، شما را مسخره نمایند، بلکه به این معناست محتوایی خنده دار و مطلوب مردم را بسیار بیشتر به خود جذب می نماید.

اگر شما محتوایی تولید نمایید که برند شما مورد تمسخر قرار دهد شما قدرت خود را برای تقویت کسب و کار شبکه های اجتماعی خود کاهش یافت که تاثیری بسیار منفی برای شما خواهد داشت.

اما محتوایی خنده دار و مناسب همیشه مردم را به سمت خود جذب می نماید و بازدید کنندگان بیشتری نسبت به محتوا های دیگر خواهد داشت.

Denny’s Tumblr  بهترین نمونه ی تولید محتوای خنده دار و جذاب می باشد؛

این شرکت تولید مواد غذایی برای تقویت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی، با استفاده از فتوشاپ عکس مواد غذایی را تغییر می دهد و از آن ها محتوایی خنده دار ایجاد می نماید و در شبکه های اجتماعی این تصاویر فتوشاپ شده را به اشتراک می گذارد.

که این عمل بسیار به بازاریابی این شرکت بسیار کمک نموده است و باعث اشتغال زایی بسیار بیشتر آن در شبکه های اجتماعی شده است.

به طور کلی شوخ طبعی یکی از بهترین روش هایی است که باعث می شود شما بتوانید مشتریان بیشتری را سمت خود جذب کنید و برند خود در میان های برندی متفاوت نمایان نمایید.

پس به یاد داشته باشید که شوخ طبعی به سبک در ست از بهترین روش های تقویت کسب و کار در شبکه های اجتماعی می باشد نه یک نقطه ضعف.

از_محتوای_تولید_شده_توسط_طرفداران استقبال نمایید
از_محتوای_تولید_شده_توسط_طرفداران استقبال نمایید

3.از محتوای تولید شده توسط طرفداران خود استقبال نمایید.

همانند اینفلوئنسر مارکتینگ، محتوای تولید شده توسط مخاطبین نیز بسیار موثر می باشد. اگر چه که کمپین های مختلف به تازگی شروع به استقبال از محتوای تولید شده ی مخاطبین نموده اند اما این کار بسیار در بازاریابی مطلوب موثر بوده است.

چرا محتوای تولید شده توسط مخاطبین (UGC) مهم است ؟

به علت اینکه این گونه از محتوا طلا محسوب می شود و علت آن این است که این محتویات به علت اینکه توسط بازدید کنندگان شما تولید شده اند، بیانگر علاقه ی آنها به شما می باشد.

 Campus Protein یکی از بهترین مثال های این امر است که به صورت روزانه از پست ها و محتویات مخاطبین در شبکه های اجتماعی خود برای ایجاد علاقه ی بیشتر استفاده نماید.

اما این کمپین تنها پست این افراد به اشتراک نمیگذارد، بلکه آنها را مشتاق به این می کند تا از هشتگ او در شبکه های اجتماعی مخاطبین خود استفاده نمایند.

سعی کنید با انجام این امر مخاطبین خود به اصطلاح قهرمان بسازید و آنها را مشتاق به خرید دوباره از خود نمایید.

UGC (محتوا تولید شده توسط مخاطبین) بهترین روشی است که شما می توانید هشتگ برندی خود را پخش نمایید و آن را در معرض دید قرار دهید و کسب و کار در شبکه های اجتماعی خود را تقویت نمایید.

برای اطلاعات بیشتر درباره کسب و کار در شبکه های اجتماعی مقاله ی تصاویر در بازاریابی را مطالعه فرمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید