در حال بارگیری...
5 نکته ی مهم برای تقویت کمپین تبلیغات شبکه های اجتماعی شما
۳۱ تیر

۵ نکته ی مهم برای تقویت کمپین تبلیغات شبکه های اجتماعی شما

۵ نکته ی مهم برای تقویت کمپین تبلیغات شبکه های اجتماعی شما

ایا انتظار بیشتری برای تلاش هایی در شبکه های اجتماعی انجام می دهید که انجام می دهید دارید و به دنبال نتایج بهتری هستید؟

ایا حاضر به این هستید که تبلیغات هدفمند را شروع کنید ؟

استفاده از تکنیک های تبلیغاتی، برای کمپین شبکه های اجتماعی خود باعث می شود که شما بتوانید لید هایی بیشتر با کیفیت بسیار بالاتر به دست اورید.

در این مقاله، شما به ۵ نکته ی مهم برای تقویت کمپین تبلیغات شبکه های اجتماعی خود پی خواهید برد.

کلمات کلیدی شبکه های اجتماعی
کلمات کلیدی

۱٫از کلمات کلیدی برای تبلیغات در کمپین خود استفاده نمایید

قبل از اینکه متون تبلیغاتی خود را یادداشت فرمایید، بهتر است بدانید که مردم چه کلماتی را جستجو می نمایند و به دنبال چه کلمات برا سرچ هستند.

برای یادگیری بیشتر درباره ی اینکه مردم برای چه کلماتی مرتبط به محتوای شما سرچ می کنند بهتر است کلید واژه ای خود را انالیز و بررسی نمایید. برای شروع و اشنایی با کلمات کلیدی، بهتر است با Google AdWords  شروع کنید و در این وب سایت ثبت نام نمایید.

بعد از ثبت نام در این وب سایت، در صفحه ی ظاهر شده بر روی کلمه ی  tools کلیک کنید و در صفحه ای که در پایین ظاهر می شود، بر روی کلمه ی Search for Keywords در سمت راست کلیک کنید.

برای جستجوی کلمات کلیدی، کلمه، عبارت، وب سایت و یا دسته بندی خود را انتخاب نمایید و یا وارد نمایید.

بعد از این مرحله، هنگامی که بر روی کلمه ی  get ideas کلیک می کنید، نزدیک ترین و بهترین کلمات ممکن، نسبت به موضوع وارد شده را برای شما نمایان می نماید.

و حالا شما می توانید کمله ی کلیدی خود انتخاب نمایید از ان استفاه نمایید.

مشتریان
مشتریان

۲٫برای مشتریان کنونی خود تبلیغات ایجاد نمایید.

تمامی بازاریاب های امروزی تمرکز خود را بر روی مسائل مانند ایجاد مشتریانی جدید تر می گذارند؛ اما اگر مشتریان کنونی شما یک بار دیگر از شما خریداری می نمودند، تا به حال به این قضیه فکر کرده بودید؟

اگر حتی اجناسی بسیار گرون تر از شما خریداری می نمودند چی ؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چه اتفاق مطلوبی برای فروش شما با این امر خواهد افتاد؛ به چه مقدار درصد فروش شما افزایش خواهد یافت.

منبع Salesforce اعلام کرده است که امار ها نشان می دهد که ایجاد مشتریان جدید، حدودا ۵ تا۱۰ برابر گرون تر از حمایت و فروش به مشتریان کنونی شما می باشد. به همین دلیل می باشد که حمایت مشتریان قدیمی شما بسیار راه مناسب تری برای فروش محصولات شما می باشد.

یکی از بهترین راه های این امر و نگهداری مشتریان کنونی خود ایجاد ادرس ایمیل های شخصی  انها و یا استفاده از تبلیغات در اینستاگرام و یا شبکه های اجتماعی دیگر برای انها می باشد.

برای شروع در فیس بوک،  نرم افزار Power Editor را باز کنید و بر روی گزینه ی Audiences کلیک کنید.

از سمت راست بالایی صفحه، بر روی گزینه ی Create Audience   کلیک نمایید و در لیست باز شده گزینه ی Custom Audience را انتخاب نمایید.

از لیست باز شده نوع مشتریان خود را انتخاب نمایید.

بعد از این مرحله txt وcsv را برای مشتریان منتخب و کنونی انتخاب و اپلود نمایید. و سپس ایمیل مورد نظر را وارد نمایید.

فیس بوک بعد از این مرحله ایمیل وارد شده را با اطلاعات ورودی شما تطابق خواهد داد.

و این امر با کلیک بر روی گزینه ی done کلیک کنید.

شما با تبلیغات مستقیم در شبکه های اجتماعی برای افرادی که به برند شما علاقه مند هستند و از ان خرید می نمایند، راه و روشی بسیار مناسب برای حمایت ودرصد فروش محصولات خود را به انها افزایش دهید.

و منفعت این امر، این است که شما به کسی فروش می کنید که در واقع به محصول شما نیازمند است.

چشم انداز
چشم انداز

۳٫چشم انداز خود را برای شبه مشتریان خود افزایش دهید.

همانند مشتریان کنونی، شبه مشتریان شما نیز راه و روشی مناسب برای افزایش درصد فروش شما هستند. و حتی ممکن است که مشتریان شم نیز به مشتریان کنونی و همیشگی شما تبدیل شوند و همواره از محصولات شما خریداری نمایند.

هنگامی که شما شبه مشتریان خود را در فیس بوک ایجاد می نمایید می توانید با استفاده فیس بوک محاسبه نمایید که چند درصد انها با مشتریان کنونی شما تطابق دارند.

برا ایجاد شبه مشتریان در فیس بوک باز دوباره به نرم افزار power editor  بروید و بر روی گزینه ی  create audience کلیک کنید و از لیست ایجاد شده گزینه ی  lookalike audience کلیک کنید.

سپس بخش منبع و کشور را خود را برای تکمیل این امر کامل نمایید.

و سپس بر روی گزینه ی create audience  برای اتمام کار کلیک نمایید.

لینکدین
لینکدین

۴٫با اتصال به لینکدین کیفیت لید های خود را افزایش دهید.

یکی از روش هایی که در های شبکه های اجتماعی را برا ی شما باز می کند، ایجاد چشم انداز در لینکدین می باشد. شما می توانید با ارسال پیام صندوق نامه های(inbox) مخابین خود انها را مشتاق به دنبال کردن برند خود نمایید.

اکثر اکانت های این شبکه اجتماعی دارای ادرس ایمیل و شماره ی تلفن می باشند که شما را قادر به دسترسی بسیار راحتر به انها می نماید.

با این امر شما لید هایی با کیفیت و راه هایی اسان به وجود بیاورید.

نتایج
نتایج

۵٫کمپین خود را بررسی نتایج به موفقیت برسانید.

این مسئله بسیار مهم است که نتایج خود را برای سنجش تلاش ها و زحمت های خود را بررسی نمایید.

سکو های شبکه های اجتماعی روزانه در حال پیشرفت است و شما نیز باید سر به سر با این سکو ها قرار بگیرید.

با این امر شما به این پی خواهید برد که بر روی چه چیز هایی باید سرمایه گذاری نمود.

برای اطلاعات بیشتر درباره ی دیجیتال مارکتینگ مقاله ی چرا دیجیتال مارکتینگ را مطالعه فرمایید.

دیدگاه خود را بنویسید