در حال بارگیری...
3 مدل از تکنیک های موثر و تضمینی برای اشتغال زایی در بازاریابی شبکه ی اجتماعی
۱۲ مرداد

۳ مدل از تکنیک های موثر و تضمینی برای اشتغال زایی در بازاریابی شبکه ی اجتماعی

۳ مدل از تکنیک های موثر و تضمینی برای اشتغال زایی در بازاریابی شبکه های اجتماعی

آیا به دنبال ایده های جدید برای بازاریابی شبکه ی اجتماعی خود هستید ؟

آیا به دنبال روش هایی هستید که اشتغال زایی خود را به سرعت شروع نمایید ؟

اهمیتی ندارد که هدف شما پخش آگاهی و در معرض دید قرار گرفتن است و یا به دنبال جذبی مخاطبین و مشتریان بیشتر هستید، کلید این دو امر ایجاد اشتغال زایی می باشد که به شما در این دو مسیر بسیار کمک می نماید.

در این مقاله به سه روش موثر برای تقویت اکانت خود و ایجاد اشتغال زایی در آنها پی خواهید برد.

قرابت_و_رویکرد_خود_را_شخصی_سازی
قرابت_و_رویکرد_خود_را_شخصی_سازی

۱٫قرابت و رویکرد خود را شخصی سازی نمایید.

بازدید کنندگان و مخاطبین شما با ارزش ترین دارایی کمپین شما می باشد؛ برای شروع کسب و کار عالی و موثر برای کمپین های اجتماعی باید از اشتغال زایی بسیار زیادی استفاده نمایید و مخاطبین خود را به خوبی بشناسید. شما باید مورد علاقه های مخاطبین خود را بررسی و ارزیابی نمایید و آنها را در نظر داشته باشید.

برای جذب بازدید، باید بسیار جستجو نمایید و به دنبال مخاطبین بگردید. برای خود به دنبال شبکه ای اجتماعی باشید که بخواهید در آن بسیار فعالیت نمایید و در آن بازاریابی شبکه ی اجتماعی خود را شروع نمایید.

سعی کنید موضوعاتی را که مخاطبین شما دنبال ر پیدا نمایید و از چه هشتگ هایی استفاده می نمایند را متوجه شوید و از آن ها استفاده نمایید.

فقط به حرف مخاطبین خود بدون هیچ باز خوردی گوش ندهید، بلکه سعی کنید با انها ارتباط  برقرار نمایید و سعی کنید با آنها در ارتباط باشید.

وقتی شما به مخاطبین خود اهمیت دهید و علاقه ی خود را به حرف های آنها نشان می دهید، انها نیز به شما علاقه مند تر می شوند و با این امر شما آمنها را خوشحال می نمایید که این مطلب بسیار مثبت می باشد و اشتغال زایی شما را افزایش خواهد داد.

زمانی که شما می دانید مخاطبین شما به دنبال چه چیزی هستند شما می توانید به را حتی محتوایی تولید نمایید که برای آنها بسیار جذاب تر می باشد باعث اشتغال زایی بسیار بیشتر نیز خواهد شد که این موضوع برای بازاریابی شبکه ی اجتماعی شما بسیر مثبت خواهد بود.

خیلی از برند ها از نرم افزار پینترست برای به موفقیت رساندن کسب و کار خود استفاده نموده اند و یکی از این برند ها، kotex می باشد که برای روز زن به مورد علاقه های مخاطبین خود خوب توجه نمود و سعی کرد به نسبت مورد علاقه های این افراد هدیه ها اجناسی مصنوعی زیبا درست و برای ۵۰ مخاطب برتر خود فرستاد تا اشتغال زایی خود را افزایش دهد و این روش بسیار موثر بوده است.

این روش، یکی از موثر ترین روش هایی است که برای کسب شهرت  و مثبت جلوه دادن برند شما استفاده می شود. این روش نیز دز بازاریابی شبکه ی اجتماعی شما بسیار موثر می باشد.

محصولات_خود_را_دست_طرفداران_خود
محصولات_خود_را_دست_طرفداران_خود

۲٫محصولات خود را دست طرفداران خود قرار دهید.

این را به یاد داشته باشید که شبکه های اجتماعی به این معنا می باشد که باید اجتماعی باشید و قادر به برقراری ارتباط با مخاطبین و فالوور های خود باشید. پس حتما به یاد داشته باشید که باید رابطه ای بسیار عالی با مخاطبین خود کشت و ایجاد نمایید که ذهنیت مثبتی در آنها داشته باشید.

این درست است که هدف اصلی و نهایی شما فروش محصولات خود و معروف کردن برند خود است اما این را به داشته باشید که باید برای این امر چند قدمی عقب نشینی نمایید و پیش از فروش فقط به سادگی شروع به اشتراک گذاری و پخش محصولات خود با قیمتی پایین و یا حتی رایگان نمایید.

سعی کنید که اجناس خود را به زور مخاطبین خود غالب ننمایید که این امر تاثیری بسیار منفی برای کسب و کار شما خواهد داشت، باعث می شود مخاطبین شما دیگر به شما گوش نکنند و از شما روی برگردانند.

سعی کنید برای مخاطبین خود راه و روشی ایجاد نمایید تا بتوانند محصولات شما را با دوستان و همبستگان در اشتراک بگذارند و برند شما را برندی جالب و مثبت طلقی نمایید تا اشتغال زایی خود را افزایش دهید.

برای مثال، می توانید با استفاده از درخواست کردن از مخاطبین برای اشتراک گذاری پست های مختلف از محصولات شما در ضمن تمایل و استفاده از هشتگ های مختلف، برند خود را بیشتر در میان مردم در معرض دید قرار دهید؛ سپس بهترین آنها را بیابید و در پیج شبکه های اجتماعی به انتشار بگذارید تا صمیمیت خود را بسیار افزایش دهید.

این روش یکی از بهترین روشهای اشتغال زایی و بازاریابی شبکه ی اجتماعی می شود که خیلی از شرکت ها و برند ها از این روش استفاده می نمایند تا در دل مخاطبین و مشتریان خود اطمینان ایجاد کنند و احساس آنها را نسبت به برند خود مثبت سازی نمایند که اشتغال زایی خود را بسیار افزایش دهند.

برای این امر و به اشتراک گذاری پست های این افراد سعی از خلاقیت خود استفاده نمایید و این تصاویر را زیبایی سازی نمایید.

از تگ ها استفاده نمایید
از تگ ها استفاده نمایید

۳٫از تگ ها استفاده نمایید.

قبل از هر چیزی شما باید هدف خود را از راه اندازی کمپین شبکه ی اجتماعی خود را مشخص نمایید تا آگاه به امری که انجام می دهید، باشید.

اگر قصد شروع کمپینی بدون هیچ گونه هدف و نقشه ای را دارید، صد در صد از بابت شکست خوردن این کمپین مطمئن باشید؛ پس نقشه کشی و برنامه ریزی کمپین خود را در اولویت قرار دهید.

شناسایی نمودن خود و نمایان شدن شما بسیار مهم است؛ سعی کنید با برقراری ارتباط مخاطبین و بازدید کنندگان هدفمند خود و استفاده از آنها، اشتغال زایی خود را افزایش دهید.

و این امر به راحتی قابل انجام است؛ همانطور که بالا مطالعه فرمودید شما می توانید با به اشتراک گذاری محصولات خود به ۵۰ بازکننده ی برتر خود از درخواست نمایید که تصویری از آن را در پیج خود به اشتراک بگذارند؛

این بار می توانید با در خواست تگ کردن (ذکر و یاد آوری فردی) در پست های خود، شما را در معرض دید قرار دهند و اشتغال زایی شما را افزایش دهند.

برای کسب اطلاعات درباره ی اشتغال زایی مقاله ی ۳ راه تقویت کسب و کار توسط اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی را مطالعه فرمایید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید