در حال بارگیری...
4 قدم که شما را به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی شما می رساند
۱۵ مرداد

4 قدم که شما را به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی شما می رساند

4 قدم که شما را به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی شما می رساندReviewed by محسن کفاش on Aug 6Rating: 5.04 قدم که شما را به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی شما می رساند

4 قدم که شما را به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی شما می رساند

آیا به دنبال این هستید که به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی برسید و در راه موفقیت قدم بردارید ؟

آیا این احساس را دارید که زمان یسار زیادی را صرف شبکه های اجتماعی و بازاریابی می کند اما بازدهی بسیار کمی را دریافت می کنید ؟

در این مقاله، شما به روش هایی برای ساده سازی اهداف بازاریابی در شبکه های اجتماعی خود پی خواهید برد که شما را بسیار به اهداف خود نزدیک خواهد.

اهداف_واقعی_برای_کسب_و_کار_خود_در نظر بگیرید
اهداف_واقعی_برای_کسب_و_کار_خود_در نظر بگیرید

1.اهداف واقعی برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

زمانی که شما برای کسب و کار خو اهدافی را در نظر می گیرید، سعی اهدافی دیگری را نیز در کنار آن در نظر بگیرید که قابل محاسبه باشند.

برای مثال، اگر شما گل فروشی هستید هدف شما فروش 50 گل در روز است اما تعدادی که شما فروش دارید 25 تا 20 می باشد، باید هدف خود اهداف کوچکتری را نیز در نظر بگیرید برای مثال، هدف شما از امروز به 30 گل در روز باشد و کم کم این مقدار را زیاد کنید تا به هدف اصلی خود برسید.

صد در صد اضافه کردن مقدار 10 تا 5 عدد به هدف خود بسیار منطقی تر از اضافه کردن 30 عدد می باشد.

زمانی که شما اعدادی منطقی را اهداف خود قرار می دهید رسیدن به آنها بسیار آسان تر است و بعد از آن افزایش عدد هدف خود نیز بسیار منطقی و آسان تر می باشد.

هنگامی که شما به این امر عمل می کنید به صورت خودکار کمتر از زمانی که فکر آن را می کردید، متوجه خواهید شد که به عدد خود رسیده اید.

به_اینکه_چطور_می_توانید_به_مشتریان خود کمک کنید فکر کنید
به_اینکه_چطور_می_توانید_به_مشتریان خود کمک کنید فکر کنید

2.به اینکه چطور می توانید به مشتریان خود کمک کنید پی ببرید.

هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، به این فکر کنید که چطور می توانید ازبازاریابی شبکه های اجتماعی در راستای رسیدن به این اهداف استفاده نمایید.

ساده ترین فرمول رسیدن به اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی خود این است که شما این معادله را انجام دهید : محتوای قوی + افراد مختلف ئ مشتریان خود –  تبلیغات پیامی و تلویزیونی = رشدی مطلوب

یکی از سوالات مهمی که باید در ذهن خود آن را عوض کنیم تا به اهداف خود برسیم این اسن که به جایی که بگیم ” چه چیزی را می توانیم بفروشیم؟”، بگیم ” چطور می توانیم به مشتریان خود را کمک کنیم ؟”

برای کمک به مشتریان خود، نیاز است که این کار ها انجام دهید:

.مشتریان هدفمند خود را برای هر گونه از اهداف خود انتخاب نمایید. همیشه بازدید کنندگان مخاطبین خود را اولویت قرار دهید و سعی کنید که به مورد علاقه های آنها پی ببرد.

.راه های مختلفی را برای به وجود اورد ن مورد علاقه های آنها به دست اورید.

از محتوایی استفاده نمایید که به صورت کامل بیانگر فروش اجناس خود نباشد و به طوری باشد در آن ها از مورد علاقه های مشتریان خود استفاده نمایید.

.نتایج خود را حتما بررسی و ارزیابی نمایید تا بتوانید اشتغال زایی را ایجاد کرده اید را محاسبه نمایید.

Amy Porterfield  در برگه ی ثبت نام وب سایت خود از سوالاتی شخصی برای اطلاعات بیشتر درباره مخاطبین خود استفاده می نماید که یکی از آن ها این می باشد که “کسل کننده ترین بخش کسب وکار برای شما چه چیزی می باشد؟”

با پرسیدن این سوال این فرد به سادگی متوجه خواهد شد که مخاطبین او از چه چیزی بیشتر نفرت دارند و چه چیزی درباره ی کسب وکار آنها را کسل می کند و سپس با دریافت این گونه از اطلاعات به سادگی می تواند مورد علاقه های آن را به سادگی حدس بزند.

سعی کنید از این اطلاعات استفاده نمایید و مخاطبین خود را با تولید محتوایی از مورد علاقه های آنها، مشتاق و ماندگار نگه دارید.

منابع ترافیکی خود را مشخص نمایید.
منابع ترافیکی خود را مشخص نمایید.

3.منابع ترافیکی خود را مشخص نمایید.

هنگامی که شما از بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می نمایید، این مهم است که بدانید که ترافیک اصلی شما از کجا به وجود می آید.

اگر مطمئن نیستید درباره ی اینکه کدام یک از شبکه های اجتماعی بیشترین ترافیک را برای شما به وجود می آورد می توانید به سادگی از analyze your web traffic using Google Analytics  استفاده نمایید.

برای اینکه بتوانید بسیار ساده تر مدیریت خود را انجام دهید می توانید در این وب سایت حتی تنظیمات پیشرفته ی آن برای انجام کار های مختلف استفاده نمایید.

بعد از اینکه اهداف و مقصود 30 روزه ی خود را در این وب سایت مشخص نموده اید می توانید از نتایج این وب سایت را برای ارزیابی  ترافیک خود و مرجع آن بررسی نمایید و ببینید کدام یک از شبکه های اجتماعی بیشترین ترافیک را برای شما به وجود می آورد.

بعد از انجام این امر متوجه خواهید شد که در کدام یک شبکه های اجتماعی می توانید بهتر فعالیت نمایید و کدام یک از این شبکه ها بیشترین ترافیک را ایجاد نمایید.

استراتژی_محتوایی_خود_را_ایجاد_نمایید
استراتژی_محتوایی_خود_را_ایجاد_نمایید

4.استراتژی محتوای خود را ایجاد نمایید.

پس برای بازاریابی شبکه های اجتماعی خود بهتر است این قدم ها را طی کنید :

1.اهداف منطقی و قابل شمارش و قابل حساب برای خود تعریف نمایید.

2.بازدید کنندگان و مخاطبین هدفمند خود را انتخاب نمایید و موردعلاقه های آنها را شناسایی فرمایید.

3.مرکز ترافیک خود را بیابید.

حالا وقت اینکه رسیده است که این اقدام را در کنار هم قرار دهیم.

اول از همه اینکه محتوایی تولید نمایید که مخاطبین خود توسط ان کمک نمایید.

از نکاتی که ذکر شده است برای  تولید محتوایی بهتر استفاده نمایید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله ی روانشناسی در بازاریابی را مطالعه فرمایید

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید