در حال بارگیری...
influencers
۲۷ تیر

5 نمومه از منافع همکاری با اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی

5 نمومه از منافع همکاری با اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعیReviewed by محسن کفاش on Jul 18Rating:

5 نمومه از منافع همکاری با اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی

(افرادی با مخاطیین و فالوور های بالا در پیج های شبکه های اجتماعی)

ایا به دنبال در معرض دید قرار دادن کسب و کار و تجارت خود در شبکه های اجتماعی هستید ؟

برای شما سوال است، که همکاری با  اینفلوئنسر ها و کمک گرفتن از انها میتواند کمکی به کسب و کار شما نماید ؟

همکاری و کمک گرفتن از اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی، به شما کمک می کند تا اگاهی و بازگشت سرمایه ی از دست رفته (ROI)  را باز گردانید و کمپین شبکه های اجتماعی خود را تقویت نمایید.

در این مقاله ی امروز به این پی خواهید برد که اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی چطور می توانند به تقویت کمپین شما کمک نمایند.

1.رنک سرچ های خود را افزایش دهید

ranks
ranks

چهره ی دیجیتال مارکتینگ در سال اخیر بسیار تغییر نموده است.

استفاده از واژه های کلیدی، به تنهایی تاثیر خاصی برای موتور سرچ رنکینگ شما نخواهند داشت.

اگر شما با وب نوشتار های اینفلوئسری(influencial bloggers) همکاری کنید، میتوانید با استفاده از انها رنک سرچ خود را با لینک هایی با کیفیتی بسیار بالا تر افزایش دهید و ترافیک قابل توجهی به سمت موتور سرچ خود همراهی نمایید. میکرو اینلوئنسرها نیز میتوانند کمکی مناسب برای شما باشند؛

این افراد و یا وب سایت ها تعداد مناسبی مخاطب برای شما دارند تا بتوانند به شما در راستای افزایش مخاطبین و مشتریان کمک نمایند و برای فروش محصولات به شما کنند.

Gold green، کارخانه ای در کلیولند است که مواد غذایی تولید می کند؛

این شرکت با چند میکرو اینفلوئنسر برای تقویت تجارت خود فروش بهتر محصولات خود استفاده می نماید.

این کارخانه در ابتدای کار خود هیچ بودجه ای برای شروع کار خود نداشتند، پس تصمیم گرفتد به جای استفاده از روش های تبلیغاتی سنتی برای فروش اجناس خود از میکرو اینفلوئنسر ها استفاده نمایند؛ این شرکت در منطقه ی کلیولند حدود 30 اینفلوئنسر یافتند و با انها ارتباط برقرار نمودند؛ انها برای اینفلوئنسر ها نمونه ای رایگان از اجناس خود را برای جذب مخاطبین بیشتر ارسال می نمودند و از انها درخواست می کردند تا نظرات مثبت خود را از این اجناس، در وب نوشته های خود به انتشار بگذارند.

این امر برای Gold green  بسیار مثبت و موثر بود؛ به طوری که مخاطبین انها هر ماه 2000 نفر افزایش داشته و باعث فروش بسیار بیشتر این محصولات شد.

2.لید هایی (دیتای با ارزش مشتریان) با کیفیت بالا تولید نمایید

leads
leads

هنگامی شما اینفلوئنسر های مورد نظر را در نظر می گیرید، شما در واقع در معرض قرار گیری و اگاهی مردم را نسبت خودتان افزایش می هید؛ این امر به شما کمک می کند تا کیفیت لید هایی که تولید می کنید تا افزایش دهید و همینطور نیز ROI  خود را تقویت نمایید.

در این روش این مسئله بسیار مهم است که با اینفلوئنسر هایی در ارتباط باشید که بتوانید محصولات خود را مورد تقدیر قرار دهید. برای ایجاد صمیمیت بیشتر در میان اینفلوئسر های خود، بهتر است گه گاهی برای انها نمونه هایی از محصولات خود را بفرستید و از انها در خواست انتقاد نمایید.

مطمئن شوید که با اینلوئنسر های مورد نظر، منافع محصولات خود را در میان بگذارید و به انها از نکات مثبت محصولات خود بگویید تا انها نیز این موضوع را با فالوور خود در میان بگذارند.

برای مثال man tea با چند اینفلوئسر برای تقویت تجارت خود استفاده نمود؛ این شرکت چایی هایی مناسب برای مرد ها درست می کند که به سلامت انها کمک می نماید. این شرکت برای این امر، معیار هایی قرار داد تا مشتریانی مرتبط به محصول خود بیابد: 1. اینفلوئنسر باید حتما مرد می بود 2. اینفلوئنسر باید ورزشکاری بسیار خوش هیکل میبود؛ با این امر این شرکت می توانست مشتریانی مستقیما مربوط به محصول خود بیابد.

با انتخاب اینفلوئسر هایی با این معیار ها، این شرکت کار خود را برای تبلیغاتی برای افراد نیازمند به محصولات خود ساده ساخته و خود را در میان انها جای داده.

از اینفلوئنسر هایی که نمونه ای از محصولات این شرکت دریافت کرده بودند در خواست شده بود که عکسی از خود اینفلوئنسر ها در حال استفاده از این محصولات بگیرند و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند؛ این امر باعث جلب توجه نسبت به محصولات این شرکت می شود.

در انتخاب اینفلوئنسر ها برا کمپین دیجیتال مارکتینگ خود به این مسئله دقت داشته باشید تعداد بالا ملاک جذب مشتری نخواهد بود و حتی امکان دارد به  تعداد انتظار شده ی مشتری نرسید؛ ملاک جذب مشتری بر این است بتوانید که بتوانید مشتری هایی نیازمند به این محصول بیابید و تنها راه این امر هدف گیری اینفلوئنسر هایی هستند که به معیار محصولات شما نزدیک باشند.

3.ایجاد مشتریان مورد نظر

coustomers
coustomers

تولید محتوا و اعلام تبلیغ راه و روشی موثر برای ایجاد مشتریان و مخاطبین است.

این امر باعث می شود که بتوانید مخاطبین مرتبط به کسب و کار خود بیابید.

Nashtag bakery نان پزی اختصاصی انلاین است که با استفاده از اینفلوئنسر ها کسب و کار خود را تقویت نموده است.

این نان پزی، با استفاده از اینفلوئنسر های اینستاگرام قادر به این بود که پست های خود را انتشار بگذارد. این شرکت برای ایجاد مشتریان بیشتر، تخفیفی قابل توجه اعلام کرد پست انتسار باعث جلب توجه شود.

اگر شما کسب و کاری به تازگی ایجاد کرده اید بهتر است بدانید که مخاطبین و فالوور های اینفلوئنسر های شما از شما هیچ گونه اطلاعی دارند و علاقه ای به خرید محصول شما ندارد پس اعلام تخیفیفی بزرگ و مناسب می توانند به جذب مشتری شما از طریق اینفلوئنسر ها کمک کند.

4.ایجاد اشتیاق

encourage
encourage

هر چقدر هم که اینفلوئنسر ها محصول شما را تبلیغ نمایند، این امر برای انها اشتیاقی برای خرید محصولات شما و صرف پول انها ایجاد نمی کند. شما باید مردم مشتاق به خرید محصولات خود و برای این امر بهتر از کد های تخفیف، تبلیغات پرانرژی و…. استفاده نمایید.

ایجاد کد های تخفیف و انتشار انها توسط اینفلوئنسر ها احساسی مثبت در مشتریان شما ایجاد نمایید و انها را وادر به خرید محصولات خود نمایید.

سعی عکس هایی که اینفلوئنسر های شما انتشار می کنند چک کنید و جذابیت انها را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که عکس انتشار شده به اندازه ی کافی جذابیت برای مشتریان شما دارد.

5.ایجاد اطمینان

trust
trust

برای فروش محصولات خود باید اطمینانی خاص در مشتریان خود ایجاد نمایید.

برای این امر بهتر است از اینفلوئنسر هایی استفاده نمایید که اکثر مردم و یا مخاطبین پیج های  دیگر به ان اطمینان کامل دارند و دارای مخاطبینی با تعداد بالا می باشند که این مزیت به شما کمک می کند تا مشتریانی بیشتر در زمانی کوتاه تر به وجود می اورد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی شبکه ها اجتماعی پیشنهاد می کنیم مقاله ی چرا دیجیتال مارکتینگ مطالعه فرمایید

 

دیدگاه خود را بنویسید