در حال بارگیری...
معیار های مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی
۱۷ آبان

با توجه به این نکات ارزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی را درک نمایید

4 نمونه از استاندارد های ساده که ارزش استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما را اثبات می نماید

خیلی از بازاریاب های شبکه های اجتماعی که امروزه مشغول به کار هستند و در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و یا اینستاگرام بازاریابی می نمایند به ارزش کار هایی انجام می دهند ‍پی نمی برند و در این اندیشه هستند که این اعمال تاثیر خاصی بر برند و کسب و کار این افراد ندارند اما این را بدانید که بازاریابی شبکه های اجتماعی به کسب و کار همه ی ما بسیار کمک خواهد کرد.

و در این مقاله شما به ۴ استاندارد و معیار ساده پی خواهید برد که باعث می شود تا شما نیز بتوانید ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را درک نمایید.

۱.اشتغال زایی

اشتغال زایی در بازاریابی شبکه شبکه های اجتماعی شامل لایک ها ‌کامنت ها سیو ها و هر گونه فعالیت دیگری که توسط فالوور های شما در صفحه ی شما انجامی می گردد تا ارزش صفحه ی شما را افزایش دهند.

به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی به منظور این انجام می گردد که شما بتوانید تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید و یا قادر به این باشید که بیشتر از قبل با مخاطبین در ارتباط باشید.

پس اگر شما نیز اشتغال زایی خود را در شبکه های اجتماعی آنالیز نمایید به این پی خواهید برد که که تلاش های شما در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی مقدار فعالیت مخاطبین شما را در صفحه ی شما افزایش داده است.

و این مسءله بسیار اهمیت دارد که این دلیل که اگر پست های شما هیچ تاثیر خاصی بر کسب و کار شما ندارند پس به چه علتی شما محتویات خود را اشتراک می گذارید؟

با این امرر شما می توانید خود را اجبار به این نمایید تمامی اشتغال پست های خود را بررسی نمایید و در نظر بگیرید که چه نمونه از محتویات برای شما موثر هستند و به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی تقویت نمایید و چه نمونه از محتویات شما برای کسب و کار تاثیری نخواهند داشت.

هنگامی که شما پست های خود را آنالیز نمودید می توانید با توجه به اطلاعاتی که کسب نمودید در نظر بگیرید که چه مدل محتوایی برای کسب و کار بیشترین استفاده را خواهد داشت و با توجه به آن محتویات خود را تولید نمایید.

با توجه به این نکات شما می توانید تمامی سعی و تلاش خود در راستایی قرار دهید که کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی تقویت نمایید.

و این را در نظر داشته باشید که شما باید سعی کنید با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی ارتباط خود را مخاطبین خود افزایش دهید تا بتوانید درصد فروش خود را افزایش دهید پس حتما پس از اشتراک گذاری هر نمونه از محتویات خود در شبکه های اجتماعی سعی کنید اشتغال زایی آن را برای تاثیر بیشتر بررسی نمایید.

۲.میزان اشتراک ها (Amplification rate)

میزان اشتراک ها
میزان اشتراک ها (Amplification rate) در بازاریابی شبکه های اجتماعی به تعداد اشتراک گذاری محتوای شما توسط مخاطبین شما گفته می شود.

میزان اشتراک ها شما در شبکه های اجتماعی به شما در بازاریابی هدفمند خود بسیار کمک خواهد کرد. به این دلیل که این امر بیانگر این می باشد که مخاطبین شما به چه مقداری از برند شما حمایت می کنند.

هنگامی که شما بتوانید مخاطبین خود را وادار نمایید تا محتویات شما را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند این به این معناست که شما نیز از تکنیک موثری در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می نمایید.

و با استفاده از این تکنیک شما می توانید به راحتی میزان توجه جلب شده را در صفحات خود را بیشتر از قبل افزایش دهید که امری بسیار مثبت در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

۳.میزان وابستگی (Affinity Rate)

میزان وابستگی
میزان وابستگی و یا Affinity Rate اصطلاحی در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد که به تمامی کلیک های مثبت انجام شده توسط محتوا و یا پست شما گفته می شود.

خیلی از بازاریاب های امروزی حساب کاربری در شبکه های اجتماعی به وجود می آورند و در وب سایت های مختلف خود در معرض دید قرار می هند و می گویند این است محتوای ما این است کسب و کار ما و… که امری شاید مناسب برای افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی می باشد اما سوال اصلی اینجاست که آیا شما قادر علاقه مند نمودن بازدید کنندگان خود به کسب و کار خود بوده اید؟ شاید نه.

اما برای این امر بتوانید مخاطبین بیشتری را به سمت کسب و کار با استفاده از تبلیغات در وب سایت ها نمایید بهتر محتوایی جذاب تولید نمایید که به صورت کنایه ای مخاطبین شما را به کسب و کار شما دعوت می نماید.

در بازاریابی شبکه های اجتماعی اولین مورد نیاز ها برای ایجاد یک کسب و کار موفق می باشند و شما می توانید با استفاده محتوایی جذاب و سرگرم کننده مخاطبین بیشتر به سمت کسب و کار خود جذب نمایید.

۴.ارزش اقتصادی

ارزش اقتصادی بازاریابی شبکه های اجتماعی این می باشد که شما می توانید بیشتر از قبل فروش محصولات خود را افزایش دهید.

شبکه های اجتماعی مکان هایی بسیار مناسب در راستای فروش محصولات می باشد و علت این امر این می باشد که در این مکان ها شما می توانید به راحتی مشتری هدفمند خود را بیابید و محصولات خود را به آنها بفروشید.

برای این امر نیز شما می توانید به راحتی به اشتراک گذاری پست هایی در رابطه با محصولات خود مخاطبین خود را جذب این نمایید تا از محصولات شما خریداری نمایند.

برای کسب اطلاعات در رابطه با بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر حتما مقاله کمپین احساسی اجتماعی ما را مطالعه نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

اینستاگرام مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

۴ مورد از ترند های اینستاگرام مارکتینگ در سال ۲۰۱۹

آیا شما نیز از اینستاگرام مارکتینگ در راستای تقویت کسب و کار خود استفاده می نمایید؟ آیا کسب و کاری را استارت نموده اید و به دنبال تقویت کسب و کار خود از طریق اینستاگرام مارکتینگ هستید؟ شاید هم به دنبال این هستید که در سال ۲۰۱۹ فعالیت خود را در راستای اینستاگرام مارکتینگ افزایش […]

این مقاله هم جالبه!
۷ پرسش برای بازاریابی ویدئویی در کمپین های ویدئویی
۰ comments
دیجیتال مارکتینگ 1

دیجیتال مارکتینگ چیست | بازاریابی دیجیتال چیست ؟ Digital Marketing

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال در سال‌های اخیر با پیشرفت چشمگیری روبه‌رو بوده است. به همین علت رفتار خرید اغلب مشتری‌ها فرق کرده و خیلی از افراد اکنون ترجیح می‌دهند که کارهایشان را آنلاین انجام بدهند و در وقت خود صرفه جویی کنند. برای مثال خرید لباس، غذا، عملیات بانکی و ده ها مورد مهم […]

۰ comments
فیلترینگ اینستاگرام

فیلترینگ اینستاگرام موضوع داغ دنیای دیجیتال قرار گرفت

امروزه اینستاگرام به عنوان یکی از ابزارهای مهم دیجیتال مارکتینگ در تبلیغات بسیار استفاده می شود. فیلترینگ اینستاگرام فکر تمامی کاربران را به خود مشغول کرده است و یکی از دغدغه‌های مهم کاربران به شمار می‌رود. اینستاگرام یکی از شبکه‌های پرمخاطب مجازی می‌باشد که امروزه تاثیر زیادی در زندگی کاربران دارد؛ طوری که به یکی از الزامات […]

۰ comments
اهمیت دیجیتال مارکتینگ

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در عصر امروز

امروزه دنیای دیجیتال به قدری پیشرفت کرده است که قدم در هر جایی که بگذارید، اثر و نشانی از آن را خواهید دید. پیشرفت اینترنت باعث شده است جریان هایی نظیر دیجیتال مارکتینگ ظهور پیدا کنند. دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین نقش بسیار مهمی در کسب و کارهای این روزها دارند. بازاریابی آنلاین به مردم […]

۰ comments
بازاریابی در تلگرام

بازاریابی در تلگرام – استفاده از تلگرام برای بازاریابی

چگونه می توان از تلگرام برای بازاریابی ( telegram marketing ) استفاده کرد ؟ بازاریابی در تلگرام ، سریعترین راه برای رسیدن به هدف مخاطب است. از این طریق می‌توان به آسانی علاقه مندان به یک موضوع را پیدا کرد و آنها را به کانال ، وب سایت و سایر شبکه های اجتماعی هدایت کرد […]

این مقاله هم جالبه!
بازاریابی محتوا در رسانه های اجتماعی چه کاربردی دارد؟
۰ comments
0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید