معیار های مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعیمعیار های مهم در بازاریابی شبکه های اجتماعی
۱۷ آبان

با توجه به این نکات ارزش بازاریابی در شبکه های اجتماعی را درک نمایید

4 نمونه از استاندارد های ساده که ارزش استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما را اثبات می نماید

خیلی از بازاریاب های شبکه های اجتماعی که امروزه مشغول به کار هستند و در شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک و یا اینستاگرام بازاریابی می نمایند به ارزش کار هایی انجام می دهند ‍پی نمی برند و در این اندیشه هستند که این اعمال تاثیر خاصی بر برند و کسب و کار این افراد ندارند اما این را بدانید که بازاریابی شبکه های اجتماعی به کسب و کار همه ی ما بسیار کمک خواهد کرد.

و در این مقاله شما به ۴ استاندارد و معیار ساده پی خواهید برد که باعث می شود تا شما نیز بتوانید ارزش بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را درک نمایید.

۱.اشتغال زایی

اشتغال زایی در بازاریابی شبکه شبکه های اجتماعی شامل لایک ها ‌کامنت ها سیو ها و هر گونه فعالیت دیگری که توسط فالوور های شما در صفحه ی شما انجامی می گردد تا ارزش صفحه ی شما را افزایش دهند.

به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی به منظور این انجام می گردد که شما بتوانید تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید و یا قادر به این باشید که بیشتر از قبل با مخاطبین در ارتباط باشید.

پس اگر شما نیز اشتغال زایی خود را در شبکه های اجتماعی آنالیز نمایید به این پی خواهید برد که که تلاش های شما در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی مقدار فعالیت مخاطبین شما را در صفحه ی شما افزایش داده است.

و این مسءله بسیار اهمیت دارد که این دلیل که اگر پست های شما هیچ تاثیر خاصی بر کسب و کار شما ندارند پس به چه علتی شما محتویات خود را اشتراک می گذارید؟

با این امرر شما می توانید خود را اجبار به این نمایید تمامی اشتغال پست های خود را بررسی نمایید و در نظر بگیرید که چه نمونه از محتویات برای شما موثر هستند و به شما کمک می کنند تا کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی تقویت نمایید و چه نمونه از محتویات شما برای کسب و کار تاثیری نخواهند داشت.

هنگامی که شما پست های خود را آنالیز نمودید می توانید با توجه به اطلاعاتی که کسب نمودید در نظر بگیرید که چه مدل محتوایی برای کسب و کار بیشترین استفاده را خواهد داشت و با توجه به آن محتویات خود را تولید نمایید.

با توجه به این نکات شما می توانید تمامی سعی و تلاش خود در راستایی قرار دهید که کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی تقویت نمایید.

و این را در نظر داشته باشید که شما باید سعی کنید با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی ارتباط خود را مخاطبین خود افزایش دهید تا بتوانید درصد فروش خود را افزایش دهید پس حتما پس از اشتراک گذاری هر نمونه از محتویات خود در شبکه های اجتماعی سعی کنید اشتغال زایی آن را برای تاثیر بیشتر بررسی نمایید.

۲.میزان اشتراک ها (Amplification rate)

میزان اشتراک ها
میزان اشتراک ها (Amplification rate) در بازاریابی شبکه های اجتماعی به تعداد اشتراک گذاری محتوای شما توسط مخاطبین شما گفته می شود.

میزان اشتراک ها شما در شبکه های اجتماعی به شما در بازاریابی هدفمند خود بسیار کمک خواهد کرد. به این دلیل که این امر بیانگر این می باشد که مخاطبین شما به چه مقداری از برند شما حمایت می کنند.

هنگامی که شما بتوانید مخاطبین خود را وادار نمایید تا محتویات شما را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند این به این معناست که شما نیز از تکنیک موثری در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی استفاده می نمایید.

و با استفاده از این تکنیک شما می توانید به راحتی میزان توجه جلب شده را در صفحات خود را بیشتر از قبل افزایش دهید که امری بسیار مثبت در راستای بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

۳.میزان وابستگی (Affinity Rate)

میزان وابستگی
میزان وابستگی و یا Affinity Rate اصطلاحی در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد که به تمامی کلیک های مثبت انجام شده توسط محتوا و یا پست شما گفته می شود.

خیلی از بازاریاب های امروزی حساب کاربری در شبکه های اجتماعی به وجود می آورند و در وب سایت های مختلف خود در معرض دید قرار می هند و می گویند این است محتوای ما این است کسب و کار ما و… که امری شاید مناسب برای افزایش مخاطب در شبکه های اجتماعی می باشد اما سوال اصلی اینجاست که آیا شما قادر علاقه مند نمودن بازدید کنندگان خود به کسب و کار خود بوده اید؟ شاید نه.

اما برای این امر بتوانید مخاطبین بیشتری را به سمت کسب و کار با استفاده از تبلیغات در وب سایت ها نمایید بهتر محتوایی جذاب تولید نمایید که به صورت کنایه ای مخاطبین شما را به کسب و کار شما دعوت می نماید.

در بازاریابی شبکه های اجتماعی اولین مورد نیاز ها برای ایجاد یک کسب و کار موفق می باشند و شما می توانید با استفاده محتوایی جذاب و سرگرم کننده مخاطبین بیشتر به سمت کسب و کار خود جذب نمایید.

۴.ارزش اقتصادی

ارزش اقتصادی بازاریابی شبکه های اجتماعی این می باشد که شما می توانید بیشتر از قبل فروش محصولات خود را افزایش دهید.

شبکه های اجتماعی مکان هایی بسیار مناسب در راستای فروش محصولات می باشد و علت این امر این می باشد که در این مکان ها شما می توانید به راحتی مشتری هدفمند خود را بیابید و محصولات خود را به آنها بفروشید.

برای این امر نیز شما می توانید به راحتی به اشتراک گذاری پست هایی در رابطه با محصولات خود مخاطبین خود را جذب این نمایید تا از محصولات شما خریداری نمایند.

برای کسب اطلاعات در رابطه با بازاریابی شبکه های اجتماعی بیشتر حتما مقاله کمپین احساسی اجتماعی ما را مطالعه نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

روش های تبلیغات اینستاگرام حرفه ای

روش های تبلیغات اینستاگرام حرفه ای

امروزه روش های مختلف بازاریابی در فروش و معرفی کسب و کار ها بسیار موثر عمل کرده اند. اما با توجه به محبوبیت شبکه های اجتماعی و افزایش کیفیت تبلیغات در آن ها توجه ویژه ای به تبلیغات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گردیده است. در این میان شبکه ی اینستاگرام توانسته با […]

این مقاله هم جالبه!
۶ اشتباه تبلیغات کردن در فیسبوک
۷ comments
بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی

تو این مطلب همراه یاراپلاس باشین تا در مورد یکی از مهم ترین بخش های دیجیتال مارکتینگ یعنی بازاریابی شبکه های اجتماعی یا همون (SMM) صحبت کنیم. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش بازدید و ترافیک سایت، بهبود سئو و نشان دادن خود به دیگران، تعامل و ارتباط بیشتر با مشتریان و افزایش آگاهی برند […]

۰ comments

تکنیک های کاربردی اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال می باشد که امروزه در ایران از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است، به همین علت در این مطلب از آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس تصمیم گرفتیم تا کمی بیشتر درباره چند تکنیک روش های تبلیغاتی اینستاگرام مارکتینگ صحبت کنیم و تکنیک هایی را درباره اینستاگرام مارکتینگ به […]

۰ comments
پاک کردن کش اینستاگرام

پاک کردن کش اینستاگرام برای افزایش سرعت برنامه

اگه در زمینه بازاریابی اینستاگرام مارکتینگ مشکل اینستاگرامتون سرعتش اومده پایین یا زمانی که باهاش کار می‌کنین خطا میده احتمالا مثل بقیه مردم کمتر به مغز گوشیتون اهمیت میدیین، در ادامه ی متن شما میتونین پاک کردن کش اینستاگرام رو یادبگیرین . تا موبایتون خیلی راحت ترعملیات اینستاگرام رو پردازش کنه. با آژانس دیجیتال مارکتینگ […]

۰ comments
اینفلوئنسر

اینفلوئنسر یعنی چی ؟| آشنایی با معنا و مفهوم اینفلوئنسر

اینفلوئنسر یعنی چی ؟ شما به طور روزانه چه مقدار از شبکه‌های اجتماعی استفاده می کنید و وقت خود را صرف آن می کنید؟ چه اندازه به محتواهایی که در این زمینه تبلیغ و ارائه می شوند اعتماد دارید؟ پاسخ تمام این سؤالات به درک کامل از اینفلوئنسر و آشنایی با نحوه عملکرد آنها بستگی […]

این مقاله هم جالبه!
فیلترینگ اینستاگرام موضوع داغ دنیای دیجیتال قرار گرفت
۰ comments

دیدگاه خود را بنویسید