در حال بارگیری...
چگونگی استفاده از تصاویر در بازاریابی شبکه های اجتماعی
۱۷ مرداد

چگونگی استفاده از تصاویر در بازاریابی شبکه های اجتماعی

چگونگی استفاده از تصاویر در بازاریابی شبکه های اجتماعیReviewed by محسن کفاش on Aug 8Rating: 5.0چگونگی استفاده از تصاویر در بازاریابی شبکه های اجتماعی

چگونگی استفاده از تصاویر در بازاریابی شبکه های اجتماعی

آیا شما نیز از تصاویر در بازاریابی شبکه های اجتماعی خود استفاده نی نمایید ؟

آیا مردم تصاویر کسب و کار شما با اشتراک می گذارند و درباره ی آنها صحبت می کنند ؟

آیا به دنبال تکنیک هایی جدید برای بازاریابی شبکه های اجتماعی هستید ؟

شما حتما مجبور نیستید تا کمپین های بزرگی را مستمر به وجود بیاورید و تا بتوانید کسب و کار خود را در معرض دید قرار دهید.

در این مقاله، به روش هایی پی خواهید برد که مردم را مشتاق به اشتراک گذاشتن پست های شما و تعریف از آنها می نماید.

و حالا چرا عکس ها در بازاریابی شبکه های اجتماعی اهمیت دارند و چگونه گفتگویی را برای شما ایجاد می نمایند ؟

امروزه هیچکس خونه ی خود را بدون موبایل خود ترک نمی کند؛ مستند سازی هر کدام از اقدام انجام می شود، کاری است که خیلی از افراد امروزی با تلفن همراه خود انجام می دهند و عکس ها بهترین روش انجام این امر می باشند.

و این جای تعجب دارد که چرا خیلی از بازاریاب و صاحبان کسب وکار از این منفعت بزرگ برای بازاریابی و ایجاد استغال زایی خو استفاده نمی نمایند.

این امر فقط با یک در خواست ساده انجام پذیر است؛ می توانید این افراد را مشتاق به عکس از محصولات خود نمایید و یا اگ دارای فروشگاهی هستید می توانید با تشویق آنها با عکس گرفتن از فروشگاه خود، کسب و کار خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید.

برای این امر می توانید از عروسک های بزرگ و قابلیت گرفتن عکس در کنار آنها را برای مشتریان خود ممکن سازید که باعث می شود این افراد بیشتر از هر چیزی مشتاق به گرفتن عکس در فروشگاه شما شوند و یا ….

با این امر شما تعداد تگ های خود را شبکه های اجتماعی افزایش می دهید و افرادی را که در حال مشاهده ی این پست ها هستند را مشتاق به خرید از محصولات خود خواهید.

فعالیت_غیره_منتظره را در بازاریابی شبکه های اجتماعی _را_تشویق_نمایید
فعالیت_غیره_منتظره_را_تشویق_نمایید

1.فعالیت غیره منتظره را تشویق نمایید.

یکی از نمونه های قابل ذکر می تواند نام برد هتل Art Series Hotels می باشد.

این هتل برای ایجاد خوشحالی سرگرمی میان مسافرانی که به آن وارد می شوند، در تمامی اتاق ها دست نوشته ای قرار داده است که از مخاطبین خود درخواست می نماید تا بر روی تخت بالا و پایین بپرند و از آن عکس بگیرند و سپس این عکس را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

این روش تا به الا که روشی بسیار موفق بوده است چرا که همه ی ما دوست دارید که گاهی اوقات کار های احمقانه انجام دهیم و از آن لذت ببریم.

برای تشویق بیشتر نیز شما می توانید برای هر کسی که پستی را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت، کد تخفیفی را در نظر بگیرید که باعث رشد بیشتر کسب و کار خود شوید.

برای ماندگاری پست های خود نیز می توانید از جوایز هفتگی که نظر بگیرید که مشتریانی که قبل شما را بازدید نموده اند مایل بازدید دوباره ی شما باشند.

برای_مشتریان_خود_سرگرمی_هایی_ایجاد نمایید
برای_مشتریان_خود_سرگرمی_هایی_ایجاد نمایید

2.برای مشتریان خود سرگرمی هایی ایجاد نمایید.

Qantas Airways یک شرکت خدمات هواپیمایی است که برای جذب مشتریان بیشتر وجلب توجه بیشتر، برای مشتریانی مایل به چتر بازی هستند و اهل خطر هستند، چالش هایی در نظر گرفته است و به صورت هفتگی آن ها را بر گذار می کند تا با بقیه ی خدمات هواپیمایی تفاوت داشته باشد.

اگر شما فضای زیادی در کسب وکار خود دارید یا قصد دارید کنفرانسی را ارائه دهید بهتر است از تابلو های هنری در راهرو های مختلف استفاده نمایید و یا از تابلو هایی استفاده نمایید که سخن های انگیزشی بر آنها نوشته شده است یا جا های خالی خود را با سرگرمی های دیگر پر کنید تا مشتریان خود را مجذوب نمایید.

پس از قرار دادن این تابلو ها و یا هرگونه سرگرمی های دیگری، سعی کنید مردم را مشتاق به گرفتن عکس آنها بنمایید تا بتوانید اشتغال زایی خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

شما می توانید تابلو هایی را مرتبط به محصولاتت خود در نظر بگیری و در آنها شروع به تبلیغ کردن کنید؛ اما این را در نظر داشته باشید که اگر این کار را اشتباه انجام دهید، شما فقط جذابیت این کار از بین خواهید.

این را نیز به یاد داشته باشید که باید از هشتگ و نام برندی خود در پست هایی که خود شما با سرگرمی ها در نظر میگیرید استفاده نمایید و مخاطبین خود را نیز مشتاق به استفاده از هشتگ و نام برندی خود نمایید.

پس به یاد داشته باشید ایجاد سرگرمی برای مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

از_چهره_های_در_عکس_ها_برای_برقراری ارتباط استفاده نمایید
از_چهره_های_در_عکس_ها_برای_برقراری ارتباط استفاده نمایید

3.از چهره ها در عکس های خود برای برقراری ارتباط استفاده نمایید.

 عکس های دارای چهره و meme (عکس هایی خنده دار که دارای نوشته هایی جک مانند هستند) همیشه جذاب و از مورد علاقه های مردم بوده اند.

پس چرا از این قابلیت جذاب برای کسب و کار استفاده نکنیم ؟

فقط با یکم خلاقیت شما نیز می توانید meme  مخصوص خود را ایجاد نمایید که این کار بسیار به اشتغال زایی شما کمک خواهد.

برای مثال، Currumbin Wildlife Sanctuary  که یک شرکت نگهداری از حیات وحش می باشد از مخاطبین خود درخواست کرد با یکی حیوانات وحشی عکسی بگیرند و این شرکت را در این پست ذکر نمایند (@tag)؛

نتیجه این کار بسیار مثبت بود؛ در واقع یکی از پست های این مخاطبین بیشتر از 41000 عدد لایک خورد (مورد پسند قرار گرفت).

اگر در مغازه یا فروشگاه خود، شگونه (فردی که لباس حیوان و یا شخصیت های کارتونی را به تن می کنند وبرای شما تبلیغ می کنند و یا مشتریان شما را سرگرم می کنند) دارید مردم مشتاق به عکس گرفتن با این افراد نمایید و از آنها در خواست نمایید که این عکس را در صفحات شبکه های اجتماعی قرار دهند.

استفاده از اخرین مد ها وترند ها همیشه برای مردم خوشایند بوده و آنها به خود جذب می کند پس سعی کنید از آنها به خوبی استفاده نمایید.

پس حتما در بازاریابی شبکه های اجتماعی خود از آخرین ترند ها و مد ها استفاده نمایید تا بتوانید افرادی را در تمامی رده های سنی را جذب نمایید.

بهترین_عکس_های_مشتریان_خود_را_برجسته نمایید
بهترین_عکس_های_مشتریان_خود_را_برجسته نمایید

4.بهترین عکس های مشتریان خود را برجسته نمایید.

محتوای تولید شده توسط مخاطبین بسیار ارزشمند است و وقتی که دنبال کنندگان مخاطبین شما محتوای آنها را می بینند، این امر تاثیری بسیار مطلوب برای کسب و کار شما دارد.

برای این که از مخاطبین خود با خبر باشید بهتر است هشتگ خود را به وجود آورید تا بتوانید ببینید چه کسانی به غیر از شما در حال استفاده از آن هستند.

افرادی که برای شما محتوایی قوی درست می کنند را بیابید و پست های آنها را در صفحه ی خود به اشتراک بگذارید و این افراد را در پست بارگذاری شده ذکر نمایید تا زحمت آنها بدون تشکر نماند.

با این امر شما ذهنیت مثبت برای مخاطبین خود ایجاد می نمایید که باعث می شود تا آنها علاقه ای بیشتر نسبت به شما پیدا کنند و علاقه ی مردم نسبت به شما  رکنی در بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره بازاریابی شبکه های اجتماعی مقاله ی اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی را مطالعه فرمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید