در حال بارگیری...
بازاریابی اینستاگرام
۱۸ مهر

تولید محتوا اینستاگرام با ویدئو های کوتاه و چشمگیر

تولید محتوا اینستاگرام با ویدئو های کوتاه و چشمگیرReviewed by سوگل احمدی on Oct 10Rating: 5.0تولید محتوا اینستاگرام با ویدئو های کوتاه و چشمگیر

آخرین ویرایش۱۸مهر۱۳۹۷

فیلم های اینستاگرام-چرا و چگونه شما باید پست های بیش تری بذارید

شما ممکن است فکر کنید که برای تولید محتوا اینستاگرام نیازدارید  همه ی انرژیتان رو روی عکاسی بذارید.عکس های غیرمتحرک..پالوده(فیلتر) کردن خود..عکس های گرفته شده درمسافرت.درحالیکه اینها برای جلوبردن(تغذیه) اینستاگرام متنوع بسیار سخت است.مطالعات جدید نشان می دهد که اینده ی اینستاگرام فیلم است-درحقیقت  ممکن است فیلم به طور کل اینده اینترنت باشد.

اهمیت زمان در ویدیو مارکتینگ
حالا بیشتر از هر وقت مردم تولید محتوا اینستاگرام و فیلم را از متن ها و عکاسی ترجیح می دهند.در سال ۲۰۱۹ محتوای فیلم به تنهایی فاکتور)عامل) اصلی پشت ۸۵ درصد ترافیک جستجو در امریکا خواهد بود.میزان مشاهده فیلم های فیسبوک در حال رقابت با یوتیوب است با بیش از ۳ میلیارد تبادل فیلم درهر ماه در سراسر وب.

گفتنش کافیه که محتوای ویدیو در حال افزایش هست.قرارگرفتن در صدر منحنی(رده بندی ها)بهترین راه است برای موفق شدن در هر پلت فرم رسانه اجتماعی وبا محبوبیت محتوای فیلم که  هر ساله در حال افزایش هست این بهترین کار است که یادبگیریم چطوری یک محتوای فانتزی رو درست کنیم قبل از اینکه خیلی دیر بشه..

درهمین راستا اینجا تعدادی روش کاربردی برای درست کردن فیلم های تاثیر گذار برای موفقیت در اینستاگرام وجود دارد.

۱-فیلم ها را کوتاه بگیرید

در حالیکه فیلم ۵-۱۰ دقیقه ایی شاید برای یک پلت فرم مانند یوتیوب کارکند اما اینستاگرام با حرکت تندتری کارمیکند………..مردم با سرعت بیش تری برای تغذیه اینستاگرام حرکت می کنند و در همین راستا شما نیاز دارید که فیلم هایی در سایز های کوچک درست کنید که بتوانند تماشا کنند، دوست داشته باشن وتبادل کنند وهمشون زیر پنج دقیقه باشد.

فیلم کوتاه
فیلم کوتاه

به همین ترتیب فیلم های شما برای ایده ال بودن باید بین ۵ ثانیه تا ۱ دقیقه باشد.این شمارو مجبور می کند که خلاقانه فکر کنید و پیامتان را در یک روش سریع و موثر برسانید و یک فیلم سریع را به دنبال کنندگان تحویل بدهید که ان ها هم  بتوانند سریعا تبادل کنند.

۲-آن را چشمگیر کنید

درخشان و پرمعنا بسازید..کاری کنید که بیشتر دنبال کنندگان مکث و تماشا کنند.چطوری تصمیم بگیرین که این کاررو انجام بدین کاملا به هدف فیلم شما بستگی داره.ایا شما یک محصول تبلیغاتی(اسپانسوری) رو توسعه میدین که می خواهید برایش تبلیغ کنید؟ایاشما دنبال کنندگان را در مورد یک واقعه بروزرسانی می کنید؟شما می خواهید که با یک به یک با دنبال کنندگانتان ارتباط داشته باشید؟

جشمگیر کردن
جشمگیر کردن

دلیل شماهرچی باشه .فیلم شما نیاز داره که  بر روی خوارک(فید) ان ها برجسته باشه.تمرکز ویدیو شما باید به جلو ومرکز باشد بنابراین هنگامی که مردم هنگام حرکت ان را دنبال می کنند با یک نگاه سریع می دانند که در مورد چیست.اگر چشم ان ها را بگیرد سپس توقف کنند و ان را تماشا کنند ،پس اگرشما خوش شانس باشید با شما تبادل می کنند.

۳-صحبت در تصاویر-متن را برای عنوان دادن نگه دارید

صحبت در تصاویر
با چنین فیلم های کوتاهی،اخرین چیزی که شما می خواهید این هست که فیلم را با متن درهم بیامیزد.درست مثل عکاس هایتان که نیاز دارید با دنبال کنندگانتان در مورد تصاویرو ساختار های بصری ان صحبت کنید.اگه شما نیاز دارید که متن را در فیلم هایتان قرار بدهید ان را به حداقل برسانید وبه تصاویر اجازه بدهید که بینندگان را جذب کنند.

اگه شما نیازدارید که اطلاعات بیش تری رو قرار بدهید تا تولید محتوا اینستاگرام را تجربه کنید مانند یک لینک پس بهترین جا برای ان ،زیرنویس هست.اگه مردم علاقه مند بشوند که بیش تر بدانند،ان ها زیرنویس را بررسی می کنند که چیزهای بیش تری رو پیدا کنن.به بیننده اجازه بدید که اطلاعات را خودشان پیداکنند- تولید محتوا اینستاگرام باارزش فیلم رابه خاطر اینکه به ان ها  بگویید که چه چیزی را از خواندن زیرنویس و یادداشت ها یادمی گیرن هدرندهید.

۴-خوارکتان(فیدتان) را بیارایید.پشت صحنه استوری ها

ممکن است  که اینده اینترنت فیلم باشه اما این نمی تواند نحوه نگاه مردم به شمارا نسبت به قبل  تغییر بدهد .خوراک شما اولین مدخل (درب) برای برقراری ارتبط دنبال کنندگان با ظرفیت است.درهمین راستا شما باید بهترین کار خودتان رو قرار بدهید.بهترین عکس های خوش منظر، مهمترین بروز رسانی ها و بله، حتی جالب ترین فیلم ها.اخرین چیزی که شما می خواهید انجام بدهید این هست که که فیلم های معدودتون رو کنار عکاس هاتون قرار بدید  طوریکه یه پیام امیخته به مخاطب تحویل بدهد.

اهمیت زمان در ویدیو مارکتینگ
هرچند که با استوری های اینستاگرام شما می توانید موفقیت در اینستاگرام را با این سختی پشت صحنه تماشای یک مارک تجاری رو ارائه بدید.به علت وقت کوتاه برای پوشش پست های استوری اینستاگرام مردم انتظار دارند که عکس هایی در حاشیه هاقرار می گیرند کمی خفن و باحال باشند.نشان دادن جهت گیری شما به دنبال کنندگان در فیلم به ان ها کمک می کند که با شما ارتبط برقرار کنند اما این مهم است که از انتظارات مخاطبان اگاه باشید با توجه به جایی که ویدیو رو اونجا پست می کنید.اگه این به عهده خوراک شماست نیاز داره که دارای کیفیت بالایی باشه اگه این به عهده استوری شماست پس در تولید محتوا اینستاگرام نیاز به شخصی سازی داره..

برای برگزیده شدن و موفق شدن در اینستاگرام می توانید به سایت یاراپلاس مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید