در حال بارگیری...
ضرورت تولید محتوا
۱۸ تیر

ضرورت تولید محتوا | اهمیت تولید محتوا | یاراپلاس

ضرورت تولید محتوا چیست ؟

اهمیت تولید محتوا

مهمترین استراتژی محتوا ، اهمیت تولید آن است . به طور مثال شرکت سامسونگ را در نظر بگیرید . اگر قرار باشد تمام محتواهایی که تولید می کند ، صرفا تبلیغاتی باشد مشتری چندانی جذب نخواهد کرد  . این گونه شرکت ها باید محتوایی تولید کنند که به سوالات مشتریان خود پاسخ داده باشند ، درباره محصول و خدمات شان توضیح داده شود ، تا بتوانند مخاطب را جذب و حفظ کنند .

در تولید محتوا ، باید با راهکاری پیش بروید ، یا در اصطلاح باید یک استراتژی داشته باشید که بتوانید کاربر و مخاطب را آهسته آهسته به سمت خرید محصول و خدمات خود سوق دهید . در تولید محتوا سعی کنید که محتوای تان جنبه تبلیغ نداشته باشد . سعی کنید اطلاع رسانی داشته باشید و جنبه های مثبت خدمات و کالا و برند خود را به مشتری یاد آور شوید تا بتوانید او را متمایل به خرید کنید .

استراتژی محتوا
ضرورت تولید محتوا

پیشنهاد یاراپلاس به شما مطالعه مقاله مزیت های ایجاد تولید محتوای عالی می باشد .

سعی کنید ابزارهای کاری تان را بشناسید ، قابلیت های خود را درک کنید و از آن ها به نفع احسن استفاده کنید تا بتوانید با توجه به اهدافی که دارید بهترین استراتژی را به کار بگیرید و البته متفاوت عمل کنید .

شما باید بتوانید با استفاده از محتوایی که تولید می کنید اطلاعات برند ؛ کالا و خدمات خود را به راحتی به اشتراک بگذارید .  اگر این امکان برای شما وجود دارد ، آن ها را به جزییات مهم تقسیم بندی کنید و اطلاعات را در اختیار مشتریان قرار دهید ، تا نیاز های آن ها را برآورده کرده و در جذب و حفظ آن ها هم موفق عمل کنید .

یک محتوای خوب و موفق باید بتواند سوالاتی را که مشتری می پرسد پاسخ دهد و آن ها را به یک محصول و یا راه حل متصل کند . پس محتوای با کیفیت هسته اصلی برای داشتن یک فروش خوب و سود آور است .

یک محتوای خوب ، برای برند شما این امکان را فراهم خواهد آورد که به راحتی هم برای محصول و خدمات تان تبلیغ کنید ، هم مخاطبان خود را با پرسش و پاسخ های قدرتمند به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید .

در چند سال اخیر که تولید محتوا رشد خوبی داشته است ، تغییرات چشمگیری هم در رشد صنعت و برند ها صورت گرفته است و تقریبا می شود گفت که کیفیت به کمیت ارجحیت پیدا کرده است و این کار هر روز بهتر از روز قبل می شود و این نشان دهنده نقش محتوای خوب و SEO در تغییر دادن بازار کسب و کار است .

با توجه به این که در این عصر دیجیتال تولید محتوا بسیار زیاد  است ، داشتن و تولید یک محتوای خوب تبدیل به یک چالش بزرگ شده است . شما باید به مخاطب و کاربر خود اطلاعات  ارزشمند و ایده آل خود را با توجه به نیاز او تا حدی که بتواند مشکلات او را حل کند ارائه کنید ، تا تمایل پیدا کند که همراه شما شود و در نهایت از شما خرید داشته باشد .

داشتن محتوای خوب و تولید بهینه آن یکی از نیروهای توانمند در دنیای بازاریابی دیجیتال امروزی است .

محتوای تان را نگارش کنید

نگارش محتوا
ضرورت تولید محتوا

کسانی که محتوا می نویسند ، می دانند که یک نوشته را باید بارها و بارها ویرایش کرد ، چرا که باید هدف نوشته که دادن اطلاعات کافی به خواننده آن ، کاربر و مخاطب است درست انجام شود . برای این کار باید حتی الامکان پاراگراف اول خلاصه ای از کل نوشته باشد تا موضوع مورد مطالعه ، تا حدودی مشخص شود .

سعی کنید جزییات را تا آن جا که لازم است برای مخاطب باز کنید و شرح دهید ، خیلی مهم و تخصصی ننویسید . ( البته بعضی مقالات و محتواها کاملا تخصصی ومرتبط با قشر خاصی هستند که  از این قائله مستثنی می باشند .)

انتشار محتوا

شبکه های اجتماعی ، ابزارهایی بسیار مهم برای انتشار محتوا هستند . شما باید با توجه به این که مشتری هدف خود را شناسایی کرده اید باید بدانید که بیشتر در کدام شبکه های اجتماعی فعالیت دارند و در آن جا شروع به انتشار و ترویج محتوای خود کنید .

همانطور که قبلا هم ذکر شد باید کاری کنید که کاربر ، مخاطب یا مشتری شما مطالب شما را به اشتراک بگذارد . خب البته این کار نیازمند راهکارهایی است که باید انجام دهید تا آنها به مانند یک بازاریاب حرفه ای برای شما عمل کنند .

بهترین قسمت یک مطلب داشتن عنوانی جذاب است . عنوان شما باید جذاب ، واضح و صریح و چشمگیر باشد . و در ضمن بتواند محتوای اصلی شما را به خوبی نشان دهد تا کاربر جذب آن شود و آن را انتشار دهد .

انتخاب عناوین کوتاه ، بعضی از شبکه های اجتماعی به مانند توییتر محدودیت استفاده در تعداد کاراکتر دارد ، پس انتخاب عنوان کوتاه کمک می کند که کمی فضا برای کاربرانی که می خواهند ابتدا نظر دهی کرده باشند بعد پست را نشر دهند وجود داشته باشد .

اگر مطالب تان طولانی است و نیاز به توضیحات مرتبط دیگری دارد ، می توانید لینک سازی کنید و توضیحات جذاب خود را در صفحه ای دیگر قرار دهید تا کاربر هم با تمایل آن را پیدا کند ، بخواند و نشر دهد .

استفاده از عکس های ناب و مرتبط را فراموش نکنید ، استفاده از عکس را برای خود تبدیل به یک عادت کنید . استفاده از هشتگ ها نیز به همین گونه است و کمک زیادی برای رسیدن شما به هدف تان می کند . بخصوص زمانی که محتوایی خاص دارید .

دسترسی و اشتراک گذاری محتواهای تان را برای همه آزاد بگذارید و اجازه دهید که کاربران بتوانند مطالب شما را share کنند .

در انتها – تمامی این راهکار ها زمانی امکان پذیر است که محتوای تولید شده شما  ، از کیفیت مناسب و خوبی برخوردار باشد . چرا که کیفیت پایین محتوا و صد البته کپی بودن محتوا از ارزش آن کم کرده و کاربران تمایلی به اشتراک گذاری و دنبال کردن آن در سایت ها و شبکه های اجتماعی نخواهند داشت .

برای تکمیل شدن دانسته های شما حتما مقاله روش های تولید محتوا خوب را مطالعه کنید.

 

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید