بازاریابی به صرفه شبکه های اجتماعی
۲۳ مرداد

۳ راه و روش برای به صرفه استفاده کردن از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی

۳ راه و روش برای به صرفه استفاده کردن از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی

آیا شما نیز به قصد دارید از بازاریابی شبکه های اجتماعی به صرفه ترین روش استفاده نمایید ؟

شبکه های اجتماعی امروزه تبدیل به یکی از پر استفاد وسایل برای بازاریابی گشته است. طبق تحقیقاتی که اخیرا انجام شده است، ۹۳ درصد از کسب و کار های امروزی از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی خود استفاده نمایید.

 اما خیلی از صاحبان کسب و کارهای امروزی استفاده از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی را خیلی سخت تلقی می نمایند.

و حالا سه روش موثر برای استفاده به صرفه از شبکه های اجتماعی برای بازاریابی که بازاریاب ها باید بدانند.

با بازدید کنندگان خود اشتغال زایی نمایید.
با بازدید کنندگان خود اشتغال زایی نمایید.

۱٫با بازدید کنندگان خود اشتغال زایی نمایید.

یکی از مهم ترین رکن های بازاریابی شبکه های اجتماعی، محتوا می باشد. بهترین روش ممکن برای اشتغال زایی پست گذاری محتوایی مرتبط و جالب است.

 و حالا چند نکته حتما باید قبل از تولید محتوای مورد پست خود نظر بگیرید :

. تمامی پست های شما باید مرتبط به مشتریان و کسب و کار هدفمند شما باشند. شما می توانید با تولید محتوایی متفاوت و مورد نیاز مشتریان خود، ارزش خود را میان مخاطبین هدفمند خود افزایش می دهید.

. مداما و با استفاده استراتژی پست گذاری های خود را انجام دهید. پست های خود را در ساعت های غیر کاری به اشتراک بگذارید. اکثر مردم بیشتر از شبکه های اجتماعی قبل و بعد از زمان کار از شبکه های اجتماعی استفاده می نمایند.

و حالا چند نمونه از پیشنهاد هایی که می توانید به راحتی مداما در شبکه های اجتماعی بتوانید پست گذاری نمایید :

.اینستاگرام : روزی یک یا دو پست

. فیس بوک : دو پست در روز

. توییتر : سه محتوا برای اشتراک و یا بیشتر

یکی دیگر از راه های موثر برای اشتغال زایی این است که بتوانید برای مشتریان خود خدماتی را توسط حساب ها ی کاربری شبکه های اجتماعی ایجاد نمایید.

این مهم است که شما بتوانید از مخاطبین خود که از اسم شما را هدایت می کنند تشکر نمایید و از آنها استفاده نمایید؛ این امر مشتریان شما را مشتاق می سازد تا در صفحه ی شما بمانند و اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد که شما روزانه در حال بارگذاری و به اشتراک گذاری محتوای خود هستید و این ممکن نیست مگر با دانستن چگونگی اداره کردن شبکه های اجتماعی در کسب و کار ها.

از شبکه هایی استفاده نمایید که اهمیت خاصی دارند.
از شبکه هایی استفاده نمایید که اهمیت خاصی دارند.

۲٫از شبکه هایی استفاده نمایید که اهمیت خاصی دارند.

بیشتر از صد ها شبکه ی اجتماعی وجود دارد اما به طور کلی چند نمونه از آنها قابل استفاده هستند و یا مورد استفاده ی بازارایابی شبکه های اجتماعی قرار بگیرند.

برای مثال، اینستاگرام بهترین شبکه ی اجتماعی برای بازاریابی می باشد که بیشتر از ۴۰۰ میلیون کاربر را در خود جای داده است؛ و یا فیس بوک با بیشتر از یک میلیارد کاربر برای بازاریابی شبکه های اجتماعی مناسب می باشند.

اینستاگرام معروف ترین شبکه ی اجتماعی برای بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد که شما می توانی با تولید و اشتراک گذاری تصاویر و یا ویدیو های خود مردم را مجذوب به کسب و کار و محصولات خود نمایید.

چند نمونه دیگر از این شبکه های اجتماعی معروف و قوی عبارتند از : فیس بوک، توییتر، گوگل+ و لینکدین می باشد.

و حالا اطلاعاتی کلی درباره ی این شبکه های اجتماعی ذکر شده :

فیس بوک : بیشترین مقدار فعالیت برای کاربران فعال

توییتر : بیشترین مقدار ارسال پیام (بیشتر از ۵۰۰ میلیون توییت) و منبعی بسیار مناسب برای جذب مشتریان جدید.

لینکدین : بهترین شبکه ی اجتماعی برای B2B مارکتینگ.

گوگل+ : بهترین شبکه ی اجتماعی برای بازاریابی هدفمند.

حضوری آنلاین برای خود بسازید.
حضوری آنلاین برای خود بسازید.

۳٫حضوری آنلاین برای خود بسازید.

برای رسیدن به بیشترین درصد از مخاطبین برای کسب وکار خود باید سعی کنید که تعداد فالوور های خود را افزایش دهید.

این تکنیک به خصوص برای بازارایابی شبکه های اجتماعی کسانی به کار می رود  که قصد دارند به تازگی کسب و کاری را شروع کنند و یا دارای کسب و کار  کوچک و ناشناخته ای می باشند.

با افزایش فالوور های خود اینستاگرام شما می توانید خود را بسیار بیشتر از قبل در معرض دید قرار دهید و اشتغال زایی خود را بسیار افزایش دهید.

برای مثال، شرکت GoPro با داشتن بیشتر ۹٫۳ میلیون نفر فالوور، مثالی بسیار عالی از شرکتی است که با استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی، قادر به فروش بیشتر محصولات خود بوده است.

چند نمونه از افعالی که میتواند تعداد فالوور های شما را افزایش دهد.

. تولید محتوایی جذاب و به اشتراک گذاری آن در تمامی شبکه های اجتماعی خود و لینک کردن همه ی آن ها به صفحه ی مورد نظر خود

. از هشتگ های مرتبط و جذاب استفاده نمایید. (هشتگ ها از بهترین ابزار بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشند.)   

البته که تکنیک های بسیار پیشرفته تری برای بازاریابی شبکه های اجتماعی وجود دارد، اما شما می توانید با استفاده از این سه تکنیک کسب وکار خود را به بهترین و به صرفه ترین روش ممکن شروع نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتری درباره ی بازاریابی شبکه های اجتماعی پیشنهاد می کنیم مقاله ی فروش در شبکه های اجتماعی را مطالعه نمایید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

این مقاله هم جالبه!
تبلیغات گسترده با دیجیتال مارکتینگ

دیدگاه خود را بنویسید