در حال بارگیری...
۰۸ فروردین

ایده های بازاریابی سال ۹۷

با سلام و عرض تبریک سال نو خدمت همراهان گرامی یاراپلاس
در این بخش از آموزش های کسب و کار به بررسی ایده های بازاریابی سال ۹۷ می پردازیم:
شاید شما هم به عنوان یک کارآفرین یا صاحب یک کسب وکار بخواهید ایده های بازایابی را برای کسب و کارتان ایجاد کنید تا در سال جدید یک شروع عالی داشته باشید. در زیر ایده های بازاریابی سال ۹۷ را بیان می کنیم:

ایده های بازاریابی سال ۹۷

۱» آگهی های شرکت را در نامه های ارسالی شرکت قرار دهید

از نکاتی که باید به آن دقت نمود این است که شما می توانید آگهی های شرکت را در نامه ها قرار دهید این کار سبب می شود افراد از نحوه خدمات شرکت شما از نزدیک اطلاع یابند و فرصتی جهت سفارش های جدید برای افراد ایجاد شود.

۲» تبرک تولد

اگر دارای کسب و کار اینترنتی هستید می توانیدبا استفاده از فرم های عضویت – نظرسنجی ها – تکمیل پروفایل و … تاریخ تولد کاربرانتان را دریافت و سالروز تولد آنها را محاسبه نمایید. با این کار می توانید در روز تولد آنها با استفاده از کد های تخفیف با یک پیشنهاد ویژه آنها را به خریدن محصول و دریافت هدیه از سایتتان سوپرایز و تشویق به خرید کنید.

۳» به کسب و کارتان شخصیت بدهید

نظم از اصول کسب و کارهای موفق است . شما می توانید در سال جدید به کسب و کار خود بیش از پیش نظم بخشید . از دادن وعده هایی که در آینده محقق خواهند شد بپرهیزد. محصولاتتان را در زمان حال به فروش برسانید. پاسخ تمامی تلفن ها را متفاوت بدهید. به طور مثال می توانید برای مشتریان قبلی یک امکان مشاوره محصول قرار دهید.پشتیبانی محصولات از طریق تلگرام را فراموش نکنید. در تلگرام می توانید کانالی ایجاد و آدرس آن را روی کارتتان درج کنید.

این مقاله هم جالبه!
۳ راه تقویت کسب و کار توسط اشتغال زایی در شبکه های اجتماعی

۴» از تبریک های مناسبتی استفاده کنید

بسیاری از کسب و کار ها به گونه ای هستند که نیاز به متفاوت و با اطمینان کار کردن دارند.شما می توانید از تبریکات و تسلیت های مناسبتی استفاده کنید :
«میلاد حضرت علی مبارک» ، «شهادت حضرت معصومه را تسلیت می گوییم» و عباراتی نظیر اینها در توجه مشتری به کار متفاوت شما جلب خواهد شد و استفاده از تبریکات سبب یاد آوری مشتری و در نتیجه تشویق به خرید خواهد شد.

۵» استفاده از نقل قول ها و شعر هایی همراه با عکس آنها

اگر در محیط شرکت یا کسب و کارتان از نقل قول و شعر هایی استفاده کنید حس اعتماد و اطمینان را می توانید به واسطه آن به مشتری القا کنید.

۶» ارائه خدمات اضافی تر

مشتریان نیاز دارند که بیش از آنچه انتظارشان است به آنها داده شود . می توانید از این فرصت استفاده کنید چه کار کوچکی وجود دارد که می تواند خدمات اضافه و بی هزینه برای مشتری باشد؟ کارهای خوب اغلب امکان دارد از یاد مشتری برود اما کارهای فوق العاده ضعیف و یا خدمات اضافه تر در خاطر مشتری ماندگار می شود.
دقت کنید در این حیطه حد و حدود را رعایت کنید. چرا که اگر بیش از حد و حدود فراتر بروید نتیجه عکس خواهد داشت.

۷» استفاده از گل و آراستگی محیط کار

این نکته برای مشتریان اهمیت دارد که به محلی که جهت خرید مراجعه می کنند از آراستگی و زیبایی برخوردار باشد. طبیعتا اگر مشتری به محلی وارد شود که کف آن گرد و خاک گرفته و میز ها و صندلی ها به دلیل گرد و غبار موجود قابل استفاده نیستند حس بسیار بدی پیدا می کند و دیگر به آن محل باز نمی گردد . لذا می توانید با استفاده از گل های آپارتمانی و گرد و غبار زدایی از اشیا محل کار حس ارزش مندی و آراستگی را به مشتری منتقل نمایید.
خیلی متشکرم که در این مقاله همراه ما بودید .چنانچه پیشنهاد – سوال – انتقادی دارید می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما در میان بگذارید.

این مقاله هم جالبه!
6 نکته ی مهم برای تقویت پست های خود در فیس بوک (فیس بوک مارکتینگ)
0/5 ( 0 نظر )

سید حسین موسوی

علاقه زیاد به حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ باعث شد تا آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس رو راه اندازی کنم. تیم یاراپلاس همواره تلاش میکنه تا برای همه علاقه مندان این حوزه یک منبع آموزشی کامل رو جمع آوری کنه.

دیدگاه خود را بنویسید