در حال بارگیری...
از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید
۰۱ آذر

از ابتدا تا به امروز گوگل پلاس را بدانید

گوگل پلاس شبکه ی اجتماعی طراحی شد توسط گوگل با تعداد بسیار زیادی از کاربر می باشد. علاوه بر اینکه گوگل شبکه ای اجتماعی برای برقراری ارتباط بهتر آسان می باشد، به شما می کند تا در موتور سرچ بهتر و زودتر نمایان شوید.
فعالیت شما در این شبکه ی اجتماعی به شما می کند تا بیشتر از قبل در معرض دید قرار بگیرید.
در گوگل شما می توانید با دنبال کردن دایره از افراد، اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید.

منافع گوگل پلاس

برندی شدن: گوگل به صورت خودکار تمامی دیتا را کلید واژه ی برند شما به دست می آورد و نسبت به فعالیت شما در این شبکه ی اجتماعی، شما در معرض دید قرار می دهد.
رنک سرچ های شما را افزایش می دهد: اشتراک گذاری ها (+۱) همانند پیشنهاد های شبکه های اجتماعی، بر رنک سرچی شما تاثیر می گذارد.
لینک سازی: هر لینک در گوگل پلاس همانند یک بک لینک برای وب سایت شما عمل می کند. 
کیفیت بازدید ها را افزایش می دهد: گوگل از بازدید ها، اشتراک گذاری ها و… شما در راستای تقویت کسب و کار شما کمک می گیرد.

ایجاد یک صفحه ی برای کسب و کار خود در گوگل پلاس ایجاد نمایید.

حساب کاربری خود را در گوگل پلاس ایجاد نمایید.
وب سایت https://plus.google.com/pages/create را برای ایجاد اکانت خود بررسی نمایید و گزینه ی ‘create Google+ page’ را بیابید. بعد از اینکه بر رو گزینه کلیک کنید، لیستی نمایان خواهد شد: .کسب و کار و مکان محلی .محصول یا برند .شرکت یا سازمان .هنر، سرگرمی یا ورزش .گزینه های دیگر بعد از منوی اصلی که مربوط نوع صفحه ی شما می باشد، با منویی رو به رو خواهید شد که دارای جزئیات بیشتری می باشد. جزئیات مورد نیاز را وارد نمایید و سپس به منوی بعدی مراجعه نمایید. از اصلاعات کلی و اساسی درباره ی کسب و کار خود بنویسید و سپس لینک وب سایت خود را وارد نمایید و نوع محتوای خود را مشخص نمایید. پس انجام این مراحل در فرمی که ظاهر می شود گزینه ی “I agree to the Pages Terms…..” و سپس ادامه دهید.

تننظیم صفحه ی خود در گوگل پلاس

از توصری برای کاور و پروفابل خود استفاده نمایید. شما می توانید به سادگی این عکس را در گالری خود بیابید و یا در لحضه عکس خود را توسط دوربین تلفن همراه خود بگیرید.
سپس بخش مخاطبین خود را تنظیم نمایید و مخاطبین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
و هنگامی که مخاطبین خود را ایجاد نموده اید، بر گزینه ی finish برای اتمام امور خود کلیک نمایید.
از گزینه ی About برای کسب اطلاعات درباره ی اینکه مردم چگونه صفحه ی شما را مشاهده می نمایند استفاده نمایید. و این مردم را در دایره ای جمع نمایید تا با آنها در ارتباط باشید.
بعد از انجام این مراحل صفحه ی کسب و کار آماده به کار و انتشار محتوا می باشد.

+۱ و اشتراک گذاری

گوگل گزینه ی “+۱ و اشتراگ گذاری” را برای اشتراک گذاری بسیار آسان تر محتویات به وجود آورد.
قبل از این قابلیت کاربران  که محتوایی را لایک می نمودند، قادر به اشتراک گذاری این پست در صفحه ی خود نبودند.
.”+۱” برای کاربرانی می باشد که فعالیت بسیار زیادی در صفحه ی خود دارند و مدام در حال تولید محتوا هستند.
.”اشتراک گذاری” برای کاربرانی می باشد که مایل به انتشار محتوا و در معرض دید قرار دادن آن می باشند. 

از صفحه ی گوگل پلاس برای اتصال به وب سایت خود نیز استفاده نمایید.

روش های مختلفی برای انجام این امر وجود دارد. شما باید سعی کنید تا حد ممکن در این شبکه ی اجتماعی فعالیت ایجاد نمایید.
دکمه ی +۱. از این گزینه ی کاربردی برای هدایت ترافیک به سمت وب سایت خود استفده نمایید. این استراتژی همیشه روشی مناسب برای اشتراک گذاری محتوا شما می باشد.
از صفحه ی شخصی خود محتواییرا به اشتراک بگذارید. با این امر شما قادر به اشتراک محتوای خود برای برقراری ارتباط بهتر هستید. 
از هشتگ ها استفاده نمایید. هنگامی که شما از هشتگ ها در پست خود استفاده می نمایید، پست های خود را در بخشی قرار می دهید و زمانی که مردم هشتگ شما را جستجو می نمایند، پست مورد نظر نمایان خواهد شد.
مد های بروز را دنبال نمایید. سعی کنید همیشه بروز باشید و از چالش های مختلفی که در شبکه های اجتماعی ایجاد را اگاه باشید تا مخاطبین بیشتریرا برای خود ایجاد نمایید. 
از مردم درخواست دنبال کردن  فرمایید. افزودن قابلیت نیاز به عمل برای پست خود، بسیار راه تر کسب و کار شما را به مردم معرفی می نماید.
از پست های + برای تبلیغات استفاده نمایید. این امر به شما کمک می کند تا بسیار بهتر در معرض دید مردم قرار بگیرید

فالوورهای خود را گوگل پلاس افزایش دهید

 برای تقویت کسب و کار خود در گوگل پلاس بهتر است تعداد مخاطبین خود را در راستای بیشترین درصد اشتغال زایی افزایش دهید تا بیشتر در معرض قرار بگیرید.
.برای موفقیت در گوگل پلاس باید مراحل ذکر شده را انجام دهید:
.از نشانه ی گوگل در وب سایت خود استفاده نمایید. این امر به شما اجازه می دهد تا صفحه ی خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و افراد بیشتری را جذب نمایید. .برای مخاطبین محتوایی پر معنا و کاربردی ایجاد نمایید. همیشه بروز باشید. .کسب و کار خود را با استفاده از پست های جذاب بیان نمایید. .از صفحه ی گوگل پلاس برای کسب و کار خود استفاده نمایید. به خصوص هنگامی که مایل به ارتباط با مخاطبین خود بودید. .در مکالمه ها و گروه های مرتبط به کسب و کار خود برای کسب اطلاعات شرکت نمایید.

ابزار های گوگل پلاس

گوگل پلاس نرم افزار هایی کاربردی برای خود طراحی نموده، که نمونه هایی از آنها ذکر خواهد شد:
Doshare: نرم افزاری می باشد که در گوگل کروم به شما اجازه می دهد تا همیشه در گوگل پلاس بروز باشید.
Buffer: با این نرم افزار شما می توانید محتوای خود را تنظیم نماید تا در زمان مورد نظر شما بارگذاری شود.
Hootsuite: این نرم افزار به طور کلی برای مدیریت صفحات شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری پست شما با جزئیات مورد نیاز به طور همزمان طراحی شده است.
Circle count: این نرم افزار به شما کمک می کند تاثیر خود را در دایره های ارتباطی خود را ببینید.

پست های اخیر یاراپلاسی

اینفلوئنسر چیست؟

اینفلوئنسر یعنی چی ؟| آشنایی با معنا و مفهوم اینفلوئنسر

اینفلوئنسر یعنی چی ؟ شما به طور روزانه چه مقدار از شبکه‌های اجتماعی استفاده می کنید و وقت خود را صرف آن می کنید؟ چه اندازه به محتواهایی که در این زمینه تبلیغ و ارائه می شوند اعتماد دارید؟ پاسخ تمام این سؤالات به درک کامل از اینفلوئنسر و آشنایی با نحوه عملکرد آنها بستگی […]

این مقاله هم جالبه!
راه و روش ایجاد تبلیغات در بخش استوری های اینستاگرام (داستان ها)
۰ comments

چه زمانی برای پست گذاشتن در اینستاگرام مناسب است؟

اگر از بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام آگاهی داشته باشید به راحتی می توانید به نقطه‌ی شیرین تعامل برسید. تعامل یعنی اینکه، الگوریتم اینستاگرام عکسهای ما را به بینندگان نشان دهد. دیده شدن توسط افراد مختلف دقیقا همان چیزی است که ما به عنوان اینستاگرام مارکتر (instagram marketer) می خواهیم و می توانیم از […]

۰ comments
۵۰ استراتژی اینستاگرام که موفقیت در کسب و کار شما را تضمین می کند

۵۰ استراتژی اینستاگرام که موفقیت در کسب و کار شما را تضمین می کند

آیا تا به حال دقت کرده اید که وجه مشترک معروف ترین برند های تجاری چیست؟ تمام این برند ها در اینستاگرام صفحاتی دارند، گرچه فعالیت آنها با یکدیگر متفاوت است. اما برند هایی از جمله : Marketo, MC Donald و Jack paul موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون فالوور در اینستاگرام شده اند. […]

۰ comments
چگونه از لایو چت اینستاگرام در کسب و کار استفاده کنیم؟

چگونه از لایو چت اینستاگرام در کسب و کار استفاده کنیم؟

لایو چت اینستاگرام یکی از روش های نوین برای کسب و کار است که در آن می توانید با مشتریان و کاربران خود به طور زنده ارتباط برقرار کرده و رابطه تعاملی تنگاتنگی را با آنها برقرار سازید. لایو چت در اینستاگرام به نسبت دیگر ویدئوهای غیر زنده با تعداد بیشتری از کاربران ارتباط برقرار […]

۰ comments
شادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowbanشادوبن اینستاگرام (Instagram Shadowban

وبسایت Shadowban tester اینستاگرام کار نمی کند!

احتمالا شما که این مقاله را برای مطالعه انتخاب کرده اید، گرفتار شادوبن اینستاگرام شده اید. مواجه شدن با صحنه‌ ای که دیگر در اکسپلورر اینستاگرام اتفاق نمی افتد و از لایک و بازدیدهای زیاد گذشته خبری نیست، برای هر فردی بسیار سخت و غیر قابل تحمل است. البته در نظر داشته باشید که اصطلاح shadowban […]

این مقاله هم جالبه!
۵ نکته ی مهم برای تقویت کمپین تبلیغات شبکه های اجتماعی شما
۰ comments

 

0/5 ( 0 نظر )

دیدگاه خود را بنویسید