در حال بارگیری...
چرا دیجیتال مارکتینگ
۲۶ تیر

چرا دیجیتال مارکتینگ |قسمت اول | یاراپلاس

چرا دیجیتال مارکتینگ |قسمت اول | یاراپلاسReviewed by فرزانه افرنگ on Jul 17Rating:

چرا دیجیتال مارکتینگ ؟؟؟

همه آنچه که در دیجیتال مارکتنیگ باید بدانید.

اگر یک بازاریاب حرفه ای هستید و یا کسب و کاری را به تازگی شروع کرده اید باید اهمیت بازاریابی دیجیتال و کسب و کار آنلاین را به خوبی درک کنید و بدانید که امروزه وجود بازاریابی آنلاین و پیشرفته در کسب و کارها امری بسیار مهم است .

بازاریابی دیجیتال

چرا دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال به طور معمول ، برای معرفی یک شرکت به افراد دیگر و مرتبط با کسب و کار شخص استفاده می شود . از جمله روش های بازاریابی دیجیتال می توان به تبلیغات دیجیتالی ، بازاریابی ایمیلی ، مجله های آنلاین و … اشاره کرد .
در بازاریابی دیجیتال تمام جوانب و شرایط مخاطب باید در نظر گرفته شود تا بتوان او را از یک مخاطب به مشتری تبدیل کرد .
 روش هایی مانند پاپ آپ ، تبلیغات بنری و … درست است که نوعی از بازاریابی دیجیتال محسوب می شود اما ، می شود عنوان کرد که بازدهی خوبی حداقل در ذهن مخاطب ندارند و نمی توانند اطمینان مخاطب را به برند مربوطه جلب کنند .

برخی از ارکان بازاریابی دیجیتال

  • طراحی و راه اندازی یک وب سایت و بهینه کردن آن
  • تبلیغات برند در شبکه های مختلف اجتماعی
  • پیدا کردن یک راه حل و داشتن برنامه برای تولید محتوا
  • استفاده درست از تبلیغات
  • تبدیل کردن بازدید کننده سایت به یک مخاطب همیشگی و اینکه بتوانید این مخاطب را به مشتری پر و پا قرص خود تبدیل کنید .
  • راهکارهای بازاریابی خود را بسنجید و سعی در بر طرف کردن معایب و نقایص آن کنید و آن را بهبود ببخشید .
داشتن یک وب سایت خوب به شما کمک می کند تا بتوانید کاربران زیادی را جذب خود کنید و در آن جا براحتی می توانید محصولات  و خدمات خود را معرفی کنید. به طوری که بتوانید تمام سوالات و چالش های ذهنی آن ها را بر طرف کنید .
سایت شما باید بخوبی طراحی و بهینه شده باشد . امروزه اکثر مردم اطلاعاتی درباره هر چه که لازم دارند را در جستجوگر هایی مانند گوگل دنبال می کنند . پس باید سایت شما به قدر کافی بهینه شده باشد که در نتایج جستجو در رتبه های بالا قرار بگیرد و مخاطبان آن را ببینند و شما بتوانید ورودی خوبی از گوگل ( جستجوگرها ) داشته باشید .
به این روش بهینه سازی سایت سئو می گویند . آنچه که در متن مقاله در سئو ، مهم به شمار می رود  ، کلمات کلیدی و عنوان متن است که مهم است . ساختار وب سایت ، افزایش بالا آمدن صفحه به وسیله کش ها و … باعث کارایی بیشتر در سئو می شود . آن چیز دیگری هم که در بالا رفتن رتبه در جستجوگرها مهم است بک لینک ها می باشند . یعنی لینک های خروجی و ورودی از سایتی به وب سایت شما . و البته این که بک لینک هایی که در صفحات وب پر بازدید و فعال قرار گرفته باشد .

بهینه سازی و سئو

چرا دیجیتال مارکتینگ
سئو و بهینه سازی سایت

در اینجا مطالعه مقاله آموزش سئو به زبان ساده را به شما پیشنهاد می دهیم .

عنوان نوشته
 همان عبارتی که در بالای صفحه های مرورگر مشاهده می شود یا در نتایج جستجو نیز می آید .
بهتر است عنوان وب سایت ، بتواند محتوای وب سایت را برساند .
تعداد کاراکترهای عنوان خیلی طولانی نباشد . حداکثر بین 60 تا 70 کاراکتر . چرا که بیشتر از آن نمایش داده نمی شود و ممکن است مرورگرهای وب ، وب سایت را نمایش ندهند .
اگر امکانش وجود دارد نام سایت خود را در آخر عنوان قرار دهید و برای هر نوشته و هر صفحه از وب سایت خود عنوان جداگانه ای انتخاب کنید . حتما از کلمات کلیدی در عنوان نوشته استفاده کنید .
توضیحات متا
 توضیحی مختصر از نوشته و مطلب شما است حتی می توان گفت یک چکیده چند کاراکتری ، که تقریبا بتواند مفهوم موضوع را برساند .
متا تاثیری در رتبه بندی گوگل ندارد ، ولی می تواند افزایش ورودی و کلیک وب سایت شما را داشته باشد . سعی کنید طوری متا را بنویسید که مخاطب جذب آن شده و روی سایت شما کلیک کند .
استفاده از هدرها
سعی کنید در متن از هدرها استفاده کنید . معمولا کلمات کلیدی در متون ، در هدرها قرار می گیرند تا خواننده بتواند سریع تر آن چه را که مد نظرش است را پیدا کند .
استفاده از تصاویر
حتی الامکان از دو تصویر در نوشته خود استفاده کنید . استفاده بیش از حد تصاویر در وب سایت به اصطلاح باعث می شود سایت سنگین شود و دیر بالا بیاید . پس بیش از اندازه از تصاویر استفاده نکنید . سعی کنید نام تصویر و متن جایگزین را با کلمات کلیدی پر کنید . چرا که اگر تصویر باز نشود ، متن جایگزین نشان می دهد که تصویر چه چیز را می خواسته است نمایش دهد . استفاده از متن جایگزین هم باعث می شود که موتورهای جستجو ، این تصویر را متعلق به سایت شما بدانند و ترافیک جستجو در تصاویر هم به شما اختصاص داده می شود .
URL یا همان آدرس وب سایت را به گونه بنویسید که کاربر بتواند متوجه شود که در سایت شما چه چیز را می تواند جستجو کند .
www.yaraplus.ir/آژانس-دیجیتال-مارکتینگ/
یک تجربه عالی و پر بازده این است که وب سایت تان را برای کسانی که از موبایل استفاده می کنند هم ، بهینه سازی کنید . برای این کار برای هر دستگاه ( تبلت ، گوشی های هوشمند) باید یک css متفاوت  بنویسید .
CSS یک زبان برنامه نویسی جهت تعیین ساختار و فرمت صفحه است و باعث می شود وب سایت شما در هر دستگاهی ، با هر اندازه ای ، با وضوح بالا نمایش داده شود .
داشتن یک محتوا خوب می تواند شما را به  اهداف خود در بازاریابی دیجیتالی برساند و در جذب مخاطب و مشتری  کمک شایانی به وب سایت شما بکند .

شاید مطالعه مقاله ضرورت تولید محتوا در اینجا برای شما کارآمد باشد .

چرا دیجیتال مارکتینگ
ضرورت تولید محتوا
نوشتن و گذاشتن هر روزه مقاله در وبلاگ  یا وب سایت شما کمک زیادی به رتبه بندی شما در گوگل می کند . چرا که هر روز با انتشار محتوا جدید ، وبلاگ یا سایت خود را آپدیت می کنید و این نشان می دهد که شما در زمینه کاری خود فعال هستید و علاوه بر این که در جستجوگر ها رتبه بندی خوبی دارد می توایند مخاطب و مشتری زیادی هم پیدا کنید .
فقط سعی کنید مقالات و نوشته هایتان خیلی تخصصی نباشد ، که فقط خود شما و همکارانتان از اصطلاحات آن سر در می آورید . به گونه ای بنویسید که مخاطب بتواند آن را خوانده و درک کند . در نوشتن محتوا ، فقط درباره محصولات و خدمات خود ننویسید ، به مسائله پیرامون و چالش ها و درگیری های مخاطب هم پاسخ دهید . می توانید سوالات مشتریان خود را بنویسید و پاسخ آن ها را هم قرار دهید .
به عنوانی که برای پست خود قرار می دهید خیلی سخت گیر باشید ، عنوان باید به مخاطب بفهماند که چه چیزی را می خواهد بخواند تا بتوانید او را جذب کنید .
پست هایتان را بخوبی ویرایش کنید . از هدر ، بلد کردن و … استفاده کنید . قبل از انتشار هم ، حتما بازخوانی داشته باشید .
در پست خود می توانید از اسلاید ، ویدئو ، عکس و … استفاده کنید و تاثیر آن را بر روی پست خود ببینید .
استفاده از لینک ها هم کمک خوبی به شما و مخاطب است ، چرا که مخاطب می تواند اطللاعات بیشتری دربراه موضوعی که می خواند را بدست بیاورد . این لینک می تواند به صفحات وب سایت خودتان باشد یا به دیگر وب سایت ها .
دیجیتال مارکتینگ
دیجیتال مارکتینگ
زمانی که نوشته و محتوایی را آماده کردید می توانید در متن خود فایل های دانلودی رایگان ، ویدیو ها ، تمپلیت ها و ابزارهای رایگان هم بعنوان پیشنهاد ها قرار دهید . این کار باعث افزایش تبدیل کاربر به مخاطب و در نهایت مشتری سایت می شود .
یا حتی می توانید فایل های دانلودی مرتبط را قرار دهید و مخاطب را ترغیب به خرید آنها بکنید .

برای مطالعه قسمت دوم مقاله کلیک کنید .

آژانس دیجیتال مارکتینگ یاراپلاس

دیدگاه خود را بنویسید